Thursday, May 7, 2009

長野私影集

每次都會寫呢一篇,將最有感覺嘅相放上嚟,睇下呢次有D乜先

十二*善光寺許願牌
好似以前D功課相,但係勝在陽光靚,層次豐富,我鍾意


十一*湯田中巴士站
落住雨粉,但顔色出乎想像咁靚



十*輕井澤小菊
之前一晚大霧又大雨,突然好天,靚在花上面沾滿露水同背後嘅光線


九*櫻
影左過百張櫻花,最後揀左呢張背光嘅做至愛


八*雲上殿彩帶
好隨心嘅一張相,連環快拍下呢一張飄得最自然


七*善光寺草鞋
一見就覺得係咁構圖,影左兩張已收手


六*紅葉
喜出望外,諗住賞櫻,點知有bonus,陽光太靚,點影都無走雞


五*和平觀音下小花
排哂隊,好過癮嘅一張,今日至知,佢原來係芝櫻


四*湯田中黃昏
掛住浸溫泉,返房已經無左咸鴨蛋,但係影出嚟又反而幾有味道


三*湯田中巴士站野花
藍+黃+白,好靚嘅combo,但好大風,影左廿幾張最後揀左呢張


二*馬騮湯
因為影到背景有煙,勾起現場寒冷感覺,又因為背光,令馬騮毛層次豐富,專登爬落去影,總算有D價值


一*今次最愛。。。雨後輕井澤
簡簡單單,靠雨水令畫面增值


點呀?今次鍾意邊張呀?

17 意見:

supageti said...

梗係芝櫻啦。^^

Leo said...

The Bathing Ape!!!

朱朋 said...

2,3,7,10,12(差個字可買六合彩)好靚呀!

Ogake said...

全部都係"新化肥"既封面咁既??
張張都好靚呀~ 我喜歡巴士站那張~~

best actor said...

very Bill-Ti-Ful ah!

Fun said...

我5月尾去日本呀, 希望去埋輕井澤啦..

maymay said...

我鍾意1,2,4,8,10,完。

DragonGirl said...

點解D相張張都咁長既?

邪留丸~ said...

張張都好鍾意~ ^^
大叔~你好專業喎~

naruto said...

supageti:
開頭plan嘅時住無櫻就睇芝櫻,雖然少D,都算睇過吖

Leo:
又真係bathing ape喎,好野

朱朋:
咁咪加個no去買囉

Ogake:
新化肥。。。我鍾意

best actor:
多 謝 呀

Fun:
啱啱落機又飛啦!咁咪又可以連隊兩件蛋糕囉!

maymay:
最鍾意係完呀呵?

DragonGirl:
用16:9影,電影感D架,哈

邪留丸~:
呵呵!不嬲都專業

陳娃 said...

馬騮湯

黑柴 said...

九*櫻...好殘下...你係咪掉亂咗次序?

naruto said...

WWW:
咦!懶鬼,浦頭呀

黑柴:
殘殘地。。。正

你鍾意後面D多D咩?

Ellen老師 said...

雨後輕井沢

naruto said...

Ellen老師:
老師,好眼光,鍾意呢張

largeheadboy said...

我就最鍾意巴士相~
(其實張張都好得)

naruto said...

largeheadboy:
多謝哂,我都覺呀!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...