Tuesday, May 19, 2009

床底寶箱之史前postcard-2

啱啱睇完天使與魔鬼,幾好睇;自問唔係電影人,最低要求係套戲要有娛樂性,睇戲求開心,頂多咪睇埋D美指。。。

但我咁鍾意儲野,點會唔儲埋電影系列postcard吖,以下嘅戲,睇完覺得鍾意咁就買張postcard留個紀念啦!

1/好少戲會睇兩次,但有兩套真係入戲院睇左三次,一套係“天使追魂“,另一套係“太陽帝國“;連唔睇戰爭片嘅我都投降,史忽堡,你好野


2/似終覺得leon戀童癖,個女主角唔係Natalie Portman,你睇佢會唔會"蘇"佢


3/當然唔係睇阿湯告老師,Brat Pitt上位之作,一比,老師真係唔識做戲;


4/呢套唔係戲院睇,Robert De Niro都後生過,後生已經係演技派


5/捨不得你Up close & Personal,女主播從螢幕上見到男主角隻難鞋而知道男主角已死,但仍然要報新聞一幕,真係入哂腦;唔知邊個有呢隻碟等我煲多次呢?


6/剩係睇左藍,拍得靚,但又真係有D悶,同行眾人都唔肯陪我睇其餘兩部


7/唯一一套去藝術節睇嘅電影,同學極力推荐呢套啱我睇,話個主角“忽忽“地,似我喎!唔。。。又真係啱我睇喎!



睇到呢篇你地應該知道我唔係剩係睇笑片呀卡通架?



18 意見:

朱朋 said...

"始"終唔係"似"終呀!睇返笑片...啦!

eric said...

「太陽帝國」你喺睇法文版的?

呢啲我會留番,postcard細細張OK。

supageti said...

睇過 Leon,Taxi Driver 都好似睇過但無乜印象,紅白藍三部曲 husband 睇時好似立過下 ~~~

以前幾乎咩戲都睇,依家 … 恐怖/睇極都唔明/令我喊/令我唔開心/太文藝既戲都唔會睇,依一刻最期待係七月中上畫既 Harry Porter,哈哈 ~

casper said...

唔想留msg都忍唔住要留!

我係戲院睇Up close & Personal, 睇到我喊到PK, 第一次係戲院喊得咁緊要, 仲要個次係同個女仔睇, 真係失禮!!

黎套戲係其中一套一睇必喊電影之一!

黑柴 said...

Leon 超好睇!紅白藍三部曲都有睇,剩係記得紅白藍三隻色囉!

Sun Sun said...

老實講, Brad Pitt都唔係識做戲囉....

當年呢套Interview With The Vampire有一段由Christian Slater做訪問Brad Pitt嘅戲, 原本應該你River Phoenix做嘅, 不過可惜佢突然暴斃,結果就成為宜家個版本.

naruto said...

朱朋:
想拍番套笑片叫:吳京吳京

eric:
問起㖭!英文嚟喎好似

supageti:
咁你揀戲嘅標準同我都好似喎!
我加多樣。。。主角唔可以醜樣/娘

casper:
難得你肯留句言,唔駛驚,你隔離個女仔喊到眼線都移位

ps:仲聽緊宇多田呀?

黑柴:
樂基兒都係;三套戲加埋變左一個尼龍袋

Sun Sun:
唔講都唔記得啦!

ps:想睇實惠個版本

karvitz said...

大叔,樓上的留言好爛,下下都食,食到咁盡睇住瘦到傻呀..... :P

Sun Sun said...

我想要Muji個版本

Artman said...

我都有睇捨不得你, 班女同學喊到癲左, 雖然你所講的一幕我都有d感動, 不過睇完覺得robert可以做michelle個老豆...最記得是robert塊面..

Alan So said...

interview with the vampire.....湯佬真係失色咗啲.....反而畢佬同蜘蛛女個啲戲幾好........不過原著好睇好多!!!!

其他戲我好似無睇過!

我記得以前好鍾意買呢啲movie postcard 俾人做手信, 覺得懶有品味咁...... 不過我記得有次送俾人個陣俾佢扁咀話cheap, 之後就無再買啦!!!

largeheadboy said...

birdy 好經典啊!不過我係喺明珠台睇~

naruto said...

karvitz:
個個話我肥咗!瘦番D都好

Sun Sun:
仲玩呀!我揀G.O.D.

Artman:
真係好巢

Alan So:
手信無得揀架,有野收都應該開心

largeheadboy:
明珠做過咩?

Sun Sun said...

Naruto: 我揀黃賢誌嘅直銷中心, 你一站式嘅家居中心, 哈哈!

naruto said...

Aluminium

Sun Sun said...

Design 2000

卡臣 said...

正喎
套套好嘢喎
leon 最得我歡心

naruto said...

卡臣:
你係睇戲人,真係套套睇哂呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...