Friday, May 15, 2009

床底寶箱之史前postcard-1

因六月搬屋,近呢兩星期開始將書本,衣服,雜誌來個大清理,務求要減去1/3存貨,如果唔係,新屋邊有位

今日執到postcard類,一向有儲開,又近千張,真係痴線,清得就清,但總有D係我嘅至愛...

gap嘅廣告儲足幾年,最鍾意呢張童裝,衫同廣告一樣,簡簡單單,我都買唔少;但係嚟香港就仆直


因為移民,所以認識club monaco,加拿大無乜衫買,唔係gap就係佢;廣告攝影永遠黑白,水準甚高


CK one,呢張相影響深遠,由以前個個擺硬舖屎,突然懶自然扮傾計相;嗰一年通街通巷抄都離譜


MEXX,怕且你都真係XX啦


曾經因為呢張相,想去NY旅行,點知嗰年有同學喺NY遇賊匪,受槍傷,攪到而家都無興趣去


COMME CA DU MODE,咁多年都係呢個image,又係一個打唔入香港嘅例子,而家香港只有童裝


Sisley....輯相非洲影,靚;


但憶蓮嘅sandy'94竟然抄,呢舖低手左


都係Sisley,玩完非洲風玩日本熱,落重本熨金,型


最後呢張係小弟作品,當時做(口靚),上司走左佬,無筆直下自己走去公園影砌埋稿做埋presentation,就係咁老細就記得我啦!


呢堆postcard,你地有無印象?


19 意見:

欣宜 said...

sisley期期啲postcard都好意淫
同我走開純情路線好唔一樣

b said...

我最鍾意係最尾嗰張,衷心的。簡單又到題 (仲好易抄襲),難怪老闆因此認得你。

supageti said...

減 1/3?好艱鉅!

爛 铜 said...

4 塊爛葉就可以做海報,呢間野真係好 x !

朱朋 said...

有個咁識慳錢既員工, 梗記得你啦!(不過效果真的好好!)

naruto said...

欣宜:
意淫路線你估個個得架

b:
都唔知讚定踏,多謝先

supageti:
係呀!暫時未成功,仍需努力

Broken_black:
佢真係幾X,哈哈

朱朋:
我慳家,佢大駛

Leo said...

最後呢張係小弟作品,當時做𡃁,上司走左佬,無筆直下自己走去公園影砌埋稿做埋presentation,就係咁老細就記得我啦!<---

吓?你當時做咩呀?









鴨?狗?牛?馬?

naruto said...

Leo:
花瓶

largeheadboy said...

你嗰張都有得揮吖 :p

naruto said...

largeheadboy:
咁客氣呀!thanks

邪留丸~ said...

最尾嗰張簡單得嚟,好有質感~
掂呀~

naruto said...

邪釘:
有無咁好呀?:)

eric said...

你真係乜都會走去儲!
最尾個張真喺好點題好靚,老細當然會記得你。

邪留丸~ said...

我幾時做咗"邪釘"架!?
乜我讚得好誇張咩...
但..如果無筆直做到咁樣都ok喇 =P

naruto said...

eric:
係呀!成屋都垃圾

邪X:
有睇㖭!X自己填啦

爛 铜 said...

繼 utube 后 , blogspot 又俾大陸 Block 埋 , 唔該幫我到剷9左個大陸, til la sing !!!

naruto said...

broken_black:
block左都留到言?
近六四呀!

黑柴 said...

"最尾嗰張簡單得嚟,好有質感~掂呀~"
hmhm....出西先...出西先...

卡臣 said...

題外話
好覺得disel啲相最有故事性

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...