Tuesday, June 2, 2009

第一次睇演唱會

佢都係其中一個我齊碟嘅歌手,對佢唔算特別瘋狂,但兩個第一次都係比左佢

第一次睇嘅演唱會同第一次睇嘅紅館演唱會都係佢。。。葉蒨文


睇得最多演唱會嘅歌手係林憶蓮

百發百中開親都睇(其實得兩次),係梁詠琪,仲要坐第一行

你地第一次睇嘅演唱會係邊個?

25 意見:

Ogake said...

我最近嗰個係林憶蓮,九展第7行;另一個係陳慧嫻,紅館都係第7行呀~

Leo said...

我嘅初體驗係梅姐。睇得最多係林小姐。百分百中係關小姐。仲有劉小姐得一次但兩場睇晒。坐得最近又係關小姐。睇過梅姐同哥哥第一次告別演出。陪阿媽睇有小鳯姐。打死唔睇嘅係倫伯。

葉小姐齊碟都算粉絲喇下話,好多都絕咗版噃,我得佢啲中期碟,但久不久都會攞返出嚟聽下!我睇過佢第二次紅館,即係春風得意,同最後一次紅館,即係廿五週年。前排仲誤會咗春風得意係佢第一次添,原來長夜祝福至係。

華龍師 said...

第一次睇嘅演唱會係邊個?
死火,唔記得噃!係咪傑倫鳳還是..?原來冇印象噃!
較為有印象係華城友,而哥哥和姐姐係至愛啦!

supageti said...

梗係 Danny Chan 啦 ~~ ^^

Sun Sun said...

Supageti: 好遺憾無睇過Danny Chan演唱會....

black lab said...

好不幸,我嘅第一次係朱唇王子@新E館,陪家姐睇。好彩紅館嘅第一次留得番俾Anita姐姐。暫時睇得最多嘅都係佢。

naruto said...

Ogake:
你真係問非所答喎!

Leo:
劉小姐。。。mmm劉小慧呀?劉雅麗呀?劉彩玉呀?

華龍師:
哥哥和姐姐。。。sunny哥哥?譚玉瑛姐姐?

supageti:
我無睇過㖭,呢個我啱聽架

Sun Sun:
me too ah

black lab:
朱唇王子。。。真係恭喜哂

Ogake said...

係渦~~ 明明係問緊第一次....
我既第一次係~~校長既"86萬眾狂歡演唱會",屋企人帶我去睇架~

Artman said...

第一次是看哥哥演唱會, 唯一的印象是在1988年8月8日看, 當時得10歲咋.
第二次已經是7年後看SK演唱會了, 直至近呢幾年先多了看concert.
btw, 邊個係朱唇王子?

Tat said...

朱唇王子
四大癲王之首:蔡燶華

Leo said...

naruto said...

劉小姐。。。mmm劉小慧呀?劉雅麗呀?劉彩玉呀?<﹣﹣喂你冇心機就唔好答喇,好爛呀!仲爛過雅麗姐塊面呀!彩玉姐,前兩日响老婆大人做駱應鈞舊情人,嘩個樣老到呢!小慧姐,同你個好勝偶像同路數,留返俾你喇!


Artman said...

第二次已經是7年後看SK演唱會了<--識貨!

naruto said...

Ogake:
86年。。。你都十八啦!仲要屋企帶

Artman:
第二次已經是7年後看SK演唱會。。。>咪即係SK2(夠哂爛)

Tat:
考吓你,樂壇三條梅菜係邊三位?

Leo:
我有邊次唔爛吖!阿彩玉喺都市閑情同阿小環鬥cutie架真係

我都有睇SK演唱會,讚我吖

Tat said...

我淨係識大妹姐,細妹姐咋!

你個D爛GAG,真係要搵D智者先識答你喎!

Tat said...

講起演唱會,我淨係記得第一次睇係一個雜錦SHOW,幾個歌手一齊的,但唔肯定係咪1985年呢一個:
8月13-14日,與呂方、林珊珊、陳慧嫻、張學友於紅館舉行兩場《青年偶像演唱會》

最慘係有咩人我都唔係太記得清楚,年代久遠。

naruto said...

Tat:
唔係爛gag嚟架

當年肥媽做左經理人,簽左三個歌手
分別係蔡興麟,蔡濟文,蔡立兒,人稱三條梅菜

Tat said...

真係唔知喎!
但蔡立兒算最唱得,蔡興麟個樣OK架,而蔡濟文呢,對佢幾有好感,因為佢好似我同班同學,哈哈。

Tat said...

香港樂壇有D奇人異仕,計埋張立基,肥媽簽得的,都唔會掂。倫伯開晒口讚個D,實摺得。

Artman said...

哦, 原來是蔡燶華, 我仲以為佢叫白馬王子添.

Leo: 睇黎你都係SK fans, 知唔知佢究竟幾時出新碟?

Tat said...

Artman :
都啱呀,佢真係有個別號叫「白馬王子」

l@wbs said...

SK 新碟(小弟覺得只係新曲+精選),明周話 6 月中喎...
有排等,睇住舊片先(仲有阿小環...)
http://www.youtube.com/watch?v=sZRlTlWo5Ug

唔使問都知,小弟第一次、睇得最多、開親都睇都係林蓮啦...(不過第一次飛去外地睇竟然唔係睇佢)

naruto said...

Tat:
倫伯讚過邊個呀?裕美嗰D?

Artman:
蔡生癲前後嘅外號變化真大

l@wbs:
六月中,你答我實信架

我未試過飛去外地睇演唱會喎!

Sun Sun said...

死喇, 我原來已經唔記得第一次睇Sheena Easton,Kylie Minogue定係Janet Jackson演唱會, 淨係記得大約係88/89/90年, 嗰期我都幾西吓.

拔刀 said...

OF COURSE SL
TQ for visiting my blog

卡臣 said...

我的第一次
是90年伊館beyond

naruto said...

卡臣:
竟然係beyond:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...