Tuesday, May 5, 2009

長野私の遊 ~ 第七彈! 食番夠本

第四日 湯田中涉溫泉


一早起身浸溫泉,食完早餐跟住check out,再由酒店車我地去巴士站;咦!司機,咁面善嘅?原來又係櫃面嘅叔叔,呢度D人全部都係一腳踢。
出發,巴士站有大太陽,但又有超細嘅雨粉;巴士去到山腰,竟出現大彩虹,好靚,呢個行程真係乜都有,搭左廿分鐘,到左馬騮溫泉入口,需要行廿分鐘;上左山,開始天陰兼刮風,好凍!


沿途條路比較濕,全程都係森林,好多樹東Y西倒;maymay.....你又話條路好靚嘅?
去到最尾,見到泉眼,D水同蒸氣射到幾層樓高,仲有琉黃味㖭!


呢張相係咪呃得下以為好靚呢,行左廿分鐘,到啦!


一入場,就見到馬騮,梗係影影影啦!得兩隻肯浸溫泉,仲要係工作人員掉食物落水引佢地浸
我發現原來真係每隻都唔同樣兼勁多表情架


睇完,搭巴士返火車站去下一站啦;本來應該去長野,但兩條茂利決定補去小布施,雖然買定左長野去東京JR,但我地決定博一博,希望到時比換飛,最壞打算係等價交換,同玩少D東京囉!
題外話,個草餅真係好得


小布施比我第一個感覺係。。。點解咁好陽光都刮風架!知唔知人地好凍架!
仲有,有好多花樹,好多色好靚
好有歐洲小鎮feel,好悠閑,連路都係用栗子木鋪嘅!


嚟小布施目的係為左佢。。。栗強飯,呢度係一個粟子城,乜都關栗子事;
飯入面嘅栗子好甜,配埋醃豆同青菜,好清但好得,十個讚
可能噚日無好野食,今日發力,再隊粟子雪糕,香滑嘅雪糕內藏栗子粒,正!
現場仲試左佢地嘅果占同車厘子,其實真係好好味,但唔想拎,最後無買,而家有D後悔!


無驚無險,唔駛補錢,咁就番左東京,番東橫check-in,出動去食呀食呀!
第一站,睇阿fun個blog,想食Dolce Mari Risa好耐,但上網一check,佢兩年前介紹嘅南青山店已經無左,我地改去表參道店
我嗌左濃朱古力,團友嗌士多啤利,我本身唔好蛋糕,但係一食落口,即刻出現味吉陽一嘅場面:好好味呀!飛上天呀!最後連錫紙Dcream都食光;多謝阿fun,果然係食家


跟住再去池袋,食三年豬,全店全豬餐,店賣嘅都係來自日本嘅一級豬,裝飾兩隻紙燈籠豬好可愛;我揀左沖繩豬鍋,豬壽司,蒸雜菜黑豬

全部都好得,壽司最特別,見厨師喺厨房用火槍先燒熟豬片,再配上飯及醬料,推介!有D難搵!要地址問我,



食完番歸LU

第四日 完

11 意見:

supageti said...

件 chocolate cake 真係好誘人 ~~

Karvitz said...

唔怪之得超支喇!不停食好野玩好野。
我都好想走日本一趟,但都唔知幾時先有機會。

Leo said...

呢彈啲相好靚噃!出多啲快獸吖唔該!

好耐冇見過彩虹。好大條咩?有幾大啫?點解冇相睇架?

naruto said...

樓上三位,覆得咁快架!D相又錯又漏都覆?
而家先攪番掂。。。

supageti:
真係好食到無野講,士多啤利食左一啖,其實仲掂

Karvitz:
之前一路都食得好慳你又唔講
你點解無機會,攞起行李就行啦

Leo:
佢已經越放越大,而我D就越放越細。。。
一見彩虹,攞相機架車就轉灣,影唔切:(
佢好粗,黃綠色特別闊

Leo said...

好快咩?我又覆喇!快哩?

佢已經越放越大,而我D就越放越細。。。<﹣﹣做得啱吖!卡卡卡!

佢好粗<﹣﹣咳咳!!!

Ogake said...

食食食~ 個朱古力cake.....唉~~我都好想去食呀~~~我成日幻想自己中六合彩~ 之後就會去日本怒買怒食.... 朱古力cake..等我呀!!

naruto said...

Leo:
咁夜怕且唔會再覆啦卦,我win

ogake:
讀完master,大把世界等你啦,點知朱古力cake

欣宜 said...

張士多啤梨蛋糕相有d面善架呢?

maymay said...

我06年秋天去果時條路好舒服架,又漫山紅葉咁,地上仲有少少積雪添~

乜依家咁殘架,你攪過乜黎呀~~

largeheadboy said...

好正啊呢日
有機會要跟你咁樣行先~

naruto said...

maymay:
你行完就變成咁,應該問你攪過咩野嚟囉!

largeheadboy:
呢日好簡單咋喎!
very easy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...