Friday, January 30, 2009

後空翻?無難度!

比人質疑我無打後空翻?今日繼續。。。

前一日仲發緊燒,呢日明顯無乜力,完成所有指定動作後,好X攰!


地點係高雄夢時代頂層,台幣150,約十五分鐘,強力推介

......................................................
另外。。。關於早幾日加拿大阿仔嘅下文

我:老豆,邊個係加拿大阿仔?

老豆:你把聲喃磨咁,𠲖𠲖啊啊!以為係阿LEE仔,佢年年都好乖初一打嚟拜年

我:吓!我同學阿LEE?你竟然認錯我係我同學?

結論:撞聾又唔認

5 意見:

Anonymous said...

你又得罪人?罰150仲比人吊起黎轉!陰公朱囉...
(阿lee係咪有d似你嫁, 你老豆同lee媽...)

maymay said...

唔怪得發燒啦,嚇親呀你!^O^

Ogake said...

個後空翻係咪自己失左平衡向後跌咋~~ 阿Lee

Anonymous said...

今年台慶表演預咗你喇~~

naruto said...

朱朋:
阿LEE唔似我。。。當年佢係正班長,我係副班長,跟住一齊移民,移正喺隔離,日日過嚟探我阿媽,阿媽又煲湯比佢兩公婆飲,所以老豆好錫佢

下次高雄之旅,到你出手

maymay:
發燒係之前一日呀,退燒先至玩架

Ogake:
你醜樣呀

欣宜:
一齊吖,玩多次應該會彈得高D
其實最驚係現場好多人睇住,你未哇佢地已經哇,失手又驚瘀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...