Wednesday, January 14, 2009

紫雲軒

半年前就係喺呢度食飯傾掂返工,跟住返工咁耐反而無幫趁過,朋友從北京返嚟放假,就帶佢食一次啦!佢食過北京正店,話相差超遠啦!



LUNCH MENU個湯獨孤一味蕃茄海鮮湯(無選擇,真係聽執粒),唔要個湯,佢換咗個曼頭比我,隻綠色牛油幾好味
前菜係點心,OK嘅,但同個環境唔多夾喎
主菜我點意粉,無驚喜,$128五五折,勝在少人


完蛋

13 意見:

Sun Sun said...

http://forums.chinatimes.com/showbiz/Naruto2009/

Ogake said...

係果度返工的職員應該幾得閒~

supageti said...

少人又唔貴又唔難食,算係咁啦 ~~

Anonymous said...

無咩特色的店... 在掃馬講都好難生存...

casper said...

好唔好食先?? HK$128都幾貴...

naruto said...

Sun Sun:
仲乜推廣我套戲?

Ogake:
同你一樣啦

supageti:
真係因為少人先至去咋,方便傾計

karvitz:
有特色架,D侍應著到有殯儀館FEEL架

Casper:
一般咋,咁LUNCH 有55折嘅

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

兩條春卷一粒燒賣...
大叔我整俾你食
收你$128 五折

Sun Sun said...

話聲你聽香港無得上畫.

naruto said...

欣宜:
請我食都唔怕死啦

Sun Sun:
噢!失望呀

你有追開咩?

Sun Sun said...

我有追你上年提嗰啲漫畫, 我都係古谷實粉絲, 不過最鐘意廢柴同盟同埋茂利飛車黨, 鈴木由美子嘅白鳥麗子同音無可憐係我愛不釋手嘅漫畫, 我連佢嘅阿香不幸事件簿都有, 反而一色真人我就只係鍾意通靈反斗星, 另外消防隊的故事同相聚一刻我都鍾意.

你有無睇過淵之內英策嘅單身宿舍連環泡, 好好笑又正面, 高度推介呀!

naruto said...

Sun Sun:
唔係淵呀,嗰個唔知咩野字!我讀“娃“之內英策嘅單身宿舍連環泡,我嫌悶,睇咗幾本停咗

我推介孤島診療室/Capeta/不文泰山

Sun Sun said...

不文泰山 - No Way!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...