Friday, January 23, 2009

人有相似?

成人有人話我似呢個似嗰個,其中一個係張堅廷,我一路都唔覺,但化身漫畫後,又真係有D似咁喎!雖然我好樣D


其餘依排名仲有鄭X瑞,MR.BEAX,農夫嘅陸X,李燦X,馬X偉。。。其實似後三個都有賺,不過我明明覺得我似瀧X秀明+妻X木聰架喎

注意:今次X唔係頸

9 意見:

Anonymous said...

有d掛住大叔....

Anonymous said...

你唔似 Mr.Bean,我識得有一個更似 .... 算喇,你都係做返得意快獸仔算喇!

Anonymous said...

個卡通分明抄你, 最似係頭髮!
個卜收視就低過滙豐!

Ogake said...

似明星都幾好呀~
你有無試過出街有人認錯你,埋黎找你簽名呀?

阿寶 Francis said...

瀧X秀明+妻X木聰.......哈哈~~~正~!

casper said...

欣宜姐姐:
唔該, 唔好係大叔個卜話好掛住佢啊!!
攪到我以後打左兩個冷陣!

大叔:
我好鬼掛住你啊!! 呵呵 :p

naruto said...

欣宜:
見到個漫畫咪當見到我囉

karvitz:
喂!似人好過做快獸喎

朱朋:
一走開收視就新低,要諗諗計啦!

Ogake:
無喎

阿寶 Francis:
知我正啦咩?

casper:
過年去邊樹呀?

卡臣 said...

激似表哥喎

naruto said...

卡臣:
我唔想呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...