Saturday, January 24, 2009

四十二章經

與朋友聚會,講到韋小寶同佢D老婆。。。

我問:其實陳小春做嗰套,邊個做佢D老婆?

朋友們:。。。。

竟然一個都噏唔出;

同一個問題問我細佬家姐,結果一樣;

一星期後,細佬笑騎騎咁同我講:阿哥,我同事知邊個做佢老婆

我問:咁係邊個呀?

細佬:陳法蓉,我同事話記得佢講咗一句好經典嘅對白。。。。。











細實咦爭經 (應該明點解呀呵,唔明問徐子琪)

後記,我同事糾正話陳法蓉係做張偉健嗰套,而佢係做太后

5 意見:

Sun Sun said...

我知道有劉玉翠, 鄺文瑄, 不過要查上網實查到.

發燒飲多啲水, 早啲訓啦.

Leo said...

我記得有陳少霞做雙兒,鄺文珣做唔知係小郡主定方怡架好似。

naruto said...

Sun Sun:
D老婆咁屎,唔怪得之無印象

Leo:
全部已經唔知去哂邊囉

卡臣 said...

黐脷根之佼佼者

naruto said...

卡臣:
我無講呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...