Monday, January 12, 2009

求簽

朋友send來的網上求簽,即係好唔好呢?有無解簽人?



邊個想玩?留個e-mail比我,我forward比你

13 意見:

Ogake said...

早幾年帶班細路去長洲camp,中途去左關帝廟求籤,唉~~~ 真係唔求好過求~ 靈得不得之了~

casper said...

玩完又唔明點解, 有咩咁好玩?!

supageti said...

網上祈福黨?哈哈 ~

Anonymous said...

幫你擺條link --> click here

Anonymous said...

聞是聞非風過耳=即叫你唔好講人是非
好衣好祿日當空=話你身體差成日病,天氣好都
要加多件衫
君須記取他年事=話你個卜成日講舊屎
汝意還同我意同=但d卜友都好鐘意睇你舊屎
完~外面比錢..唔該!

maymay said...

八卦啦你~~

Wordy said...

多謝欣宜 ~

朱玲玲,你解得好好呀 ~

版主,我求到 43 號,唔靈我都信硬

naruto said...

Ogake:
講D咩架,喺你個卜度連載吓啦

casper:
見佢話上中,咪好玩囉

supageti:
幫我解啦!你咁叻

欣宜:
真醒,thanks

朱玲玲:
以你平日嘅學識修為,我好難信你囉

maymay:
少少啫

Wordy:
我唔係版主,我係院長,43講乜架?

largeheadboy said...

友人都傳來這個給我
我都係好籤
不過唔記得幾多號籤 lu~

supageti said...

我識解籤就去黃大仙擺檔啦 ~ 院長 ~~

naruto said...

largeheadboy:
好簽都要知講乜架

supageti:
你喺許願樹嗰頭擺檔會近D

supageti said...

無得掟野,啲人唔來許願樹 lu ~

naruto said...

supageti:
so bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...