Tuesday, January 6, 2009

我的秘密

其實我以前係x-men之一,外號“拉燈“,特異功能都係“拉燈“


有無人要我簽名?五蚊張3R,二十蚊張8R

用paypal付款9折

11 意見:

Anonymous said...

人證物證...破壞公物...快d搵差人拉拒啦...

Anonymous said...

咁都係一篇 :P

Anonymous said...

哦~
破壞公物!!!
又要搵警察叔叔拉你喇...

naruto said...

正義俠欣宜 /邪留丸~ :
都話我叫拉燈,我將枝燈拉番啱位呀!張相影早咗咋

karvitz:
我都覺得可以分兩篇

Anonymous said...

我有你張相呀...呢..嗰張呢...你幫我喺上面簽個名吖唔該

Ogake said...

推定拉呀?

Anonymous said...

拉燈係你其中一個外號, 仲有拉姑, 拉c, 拉茶, 拉柴, 拉肚子, 拉gg, 拉西, 拉鏈,拉麵, 拉to five...夠你寫一個月卜

Ogake said...

做咩要拉柴~ 哈哈哈哈~ 唔好咁大力~

naruto said...

欣宜:
唉!

Ogake:
唔識字呀,咪寫咗囉!駛唔駛寫多一日?

朱朋:
我係LAI 鳴

Ogake:
唔駛做好得閒呀?

卡臣 said...

神奇四俠呀!

naruto said...

卡臣:
唔好話比人聽

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...