Friday, January 2, 2009

睇掌

邊個識睇掌?


我今年運程好嘛?

15 意見:

Anonymous said...

你今年運程好唔好就唔知, 但新年流流呃人卜, 我今年運程都唔好得去邊...唉!

Ogake said...

好似恐怖片劇照~

Anonymous said...

斷掌多屬家中長子...
生命線多島紋,表示有長期慢性又唔死得人嘅病...
頭腦線向下彎至水星丘(尾指下),有藝術創作天份...
尾指對下的成功線明顯,在事業上有一定成就...
感情線短,怕主動付出感情...

supageti said...

好驚 ~~

naruto said...

朱朋:
施主,呢篇唔係呃卜嚟架

Ogake:
有無咁筍嘅恐怖片呀?

欣宜居士:
大師,我不是長子,有個唔肯生仔比我玩嘅家姐
係,我有長期流慢性BT病
有藝術創作天份。。。點都有D嘅
事業上有一定成就。。。我都想呀
怕主動付出感情。。。呢樣就錯哂啦

naruto said...

supageti:
唔駛驚,叔叔呵番

maymay said...

"叔叔呵番",我諗師姐仲驚多十倍囉~~

supageti said...

師妹:唔驚 ~ 鳴門叔叔好好人嫁 ~

嗱,幫你平反左喇 ~~

p.s. 仔你係最大,所以你係長子。

Artman said...

小弟唔識睇掌紋, 但係據我了解, 掌紋好似係睇你一生/一段長時間的運程而唔係某一年好唔好運囉...

講錯既話請糾正我

naruto said...

maymay:
唔要叔叔,送你一個吳京,包唔驚

supageti :
哇!心底話值萬金

p.s.係喎,唔怪得地嗌我大叔,唔係二叔

Artman:
又好似係喎,但點都睇到呢幾年嘅

Anonymous said...

大叔~
你好得意呀~
點解無啦啦要搵人睇掌嘅...?
?.?

Anonymous said...

又好似係喎,但點都睇到呢幾年嘅 <==
睇面相囉....

naruto said...

邪留丸~:
得意呢個詞只可以形容十八廿二或者小朋友,唔好亂用

呢度揾人睇唔駛錢嘛!

Stephen:
睇面相囉....<==
咁咪可以呃多一日blog?

卡臣 said...

事業線不在手掌上

naruto said...

卡臣:
果條就真係無啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...