Friday, January 9, 2009

床底寶箱之史前黑膠(五)。。。白版

繼續寫吓D另類白板碟先,

朱咪咪:今天的。。。我呢隻勁鍾意,唔捨得聽,應該會賣到高價呀!



其實,我阿媽成日比人話似佢,但又無人話我似咪咪姐喎!

11 意見:

Ogake said...

呢隻碟我有CD~

Anonymous said...

你唔似朱咪咪,你似朱...頭丙 !!

Anonymous said...

朱咪咪唱功勁呀!如果今年出道應有機攞叱吒女歌手...

naruto said...

Ogake:
我隻係白板,得一隻歌,你隻係大碟?

欣宜:
我似小豬(台灣嗰個)

朱朋朋:
朱咪咪攞叱吒,你都可以喺勁歌攞錯獎

Leo said...

翻唱汪阿姐?

naruto said...

Leo:
唔知喎!真係無聽過

Anonymous said...

Leo,

唔好攪錯呀,汪啊姐個一首係今日的我,朱咪咪呢首叫今天的我。

Ogake said...

我既係CD,大碟來的~
"今天的我" plug過上台的,都好似上過榜架!

Leo said...

係喎!多謝指教!

卡臣 said...

呢隻碟
聞所未聞喎

naruto said...

卡臣:
仲有D貨未拎出嚟呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...