Wednesday, January 21, 2009

X年前的東京箱根之旅

出BLOG之日我飛咗去高雄,RE一RELAX,臨走寫咗呢篇旅行BLOG;
99年去東京箱根,玩得好開心,悠閒+刺激+SHOPPING一舖過,好滿足呀!

箱根間酒店叫湯本吉池,酒店房所望出去,哇!好靚呀!


即刻衫都唔換就仆咗落去影相




喺酒店房著埋和服食飯,食完浸溫泉,溫泉相係唔會登嘅

跟住去八景島樂園玩當時世界第三高跳樓機,107公尺高;第一次玩跳樓機,一玩上癮
點解會有相?同行有人唔敢玩,咁咪做攝影師囉!


跟住去台場,當年第一次去,又正值LOVE GENERATION推介彩虹橋,玩足一日呀


台場嘅世嘉遊樂場。。。諗住之前跳樓機都得,呢架三樓高嘅雙人打千秋無理由唔得,點知一開始上到頂就嚇呆咗,竟然真係好驚;唔忿氣,耿耿於懷,為咗咁,兩年後再去玩過,先發覺,原來第一次條安全帶縛得唔夠緊,太多虛位,所以人企唔穩,呢次再玩成績嬌人,離心自轉咗十一次,乜仇都報哂

坐緊呢張係電椅,要除眼鏡架,本來無人玩,經我呢個演技派玩完後,出現長龍


呢次係最開心旅程之一,希望四日三夜高雄之旅都係咁正啦

休卜幾DAY,呢篇分幾日睇啦!

7 意見:

supageti said...

提早收爐,正吖 ~

一路順風!

Ogake said...

箱根我去過2次,當時住民宿,好好玩~~
電椅相好低能~~ 但好岩你呀~~
一路順風!

Anonymous said...

大叔"DEEP V"相比坐跳樓機更驚嚇:P
年尾休卜, 正好為卜友個腦大掃除, 潔淨一下, 多謝大叔, 玩得開心D, 唔好掛住我地, 千祈唔好!

casper said...

"溫泉相係唔會登嘅"
車...
好叻咩? 我真人見過你露兩點啦!! 呵呵!

naruto said...

supageti:
唔係咁順咋,激氣...放假先至發燒

Ogake:
電椅幾好玩架,會電到你放唔到手

朱朋:
點會有人掛住你吖!咪傻

casper:
溫泉相係露三點架,贏咗

卡臣 said...

酒店張相好嫰口喎

naruto said...

卡臣:
咁真係嫰口吖嘛

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...