Saturday, January 3, 2009

無心工作

年尾到年頭都無心工作,有幾無心?商場擺咗部影相遊戲機,你睇我影咗幾多就知我無做野啦!

9 意見:

Anonymous said...

上鏡變肥面仔..呵呵

Anonymous said...

唔覺變"肥面仔"呀~
係邊個場商有得玩架?
我都想玩呀~ >v<
hehe~

Ogake said...

都好耐無影"貼紙相"喇,如果我公司附近有,可能我都會好似你咁去玩下~

supageti said...

好心你啦,教壞晒啲細既 ~

Leo said...

院長,我嚟註冊架!

但係呢,即係呢,我想問呢,其實呢,呢度係咩院嚟架?

雖然睇咗你呢兩集,都估到九成囉!

naruto said...

欣宜:
咁...新年前減幾磅囉!

邪留丸~:
數碼港囉,不過玩完啦!

Ogake:
呢架唔係貼紙機嚟架!張相會send去係個姨mail度架

supageti:
車!唔教都壞啦!

Leo:
比係估...
1/老人院
2/孤兒院
3/怡紅院
4/大口環療養院
5/C+BT研究院
6/青山醫院
7/車院院

Anonymous said...

唔好減啦...係部機嘅問題...你一d都唔肥

Anonymous said...

點解次次介紹完啲嘢...
都話無架...
唔開心... =3=

naruto said...

欣宜:
個腩點都减D啦

邪留丸~:
聖誕期間限定,無計喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...