Monday, August 18, 2008

唔通我係HEROES?

雖然唔好奧運,但總有一D項目會關心D....
一開始捧葉佩延,即輸
捧日本女排,第一場又輸,仲比ogake鬧,咁轉捧中國女排囉...即連輸兩埸3:2
今日六點半新聞直播程菲跳馬,我一嗌加油,佢就跪低
落街食飯回家開電視又見程菲,睇唔夠兩秒又仆低

適當利用呢種能力,我應該係heroes

11 意見:

supageti said...

唔駛愁喎 ~ 今晚女排臝番次啦。^^

Ogake said...

你關心一下我老細好嗎??

Anonymous said...

好勁呀你 ... !!

casper said...

咁你唔好睇我個卜啦, 我驚下一個到我仆抵...

Anonymous said...

你唔好再睇奧運喇...
更加唔好支持中國隊喎...
其他國家都可以支持嘅...

爛 铜 said...

是....你是 H e r o 屎....H eroes ?? ...... LOL !!!!

naruto said...

supageti :
愁乜吖,我其實無間道捧日本隊嘅

OGAKE:
一下咁多啦

欣宜:
勁還勁,劉翔唔關我事

casper:
睇你個blog,最多咪你個blog仆低,點會係你呢

邪留丸~ :
我加埋睇唔夠三個鐘,睇多D你就驚啦,不如我試下睇閉幕吖

Broken_black:
好大舊呀!

largeheadboy said...

我覺得程菲好慘啊~~

naruto said...

largeheadboy:
跪低都有銅牌,算係安慰獎啦

casper said...

你知唔知咩叫連帶關係? 岩岩係屋企仆親啦...

卡臣 said...

令人仆街的超能力

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...