Thursday, August 21, 2008

關於奧運,我有嘢問

1/點解每跳一次都要即刻沖身嘅?D泳池水好汚糟?會影響下一跳?定係沖番個熱水涼暖下身呢?阿晶晶仲頭都洗埋,好冧咁,用咗clairol?



2/中國隊嘅標準真係令人R頭,請看以下例証

13 意見:

supageti said...

泳池水有 chlorine 嘛,梗係要沖沖啦 ~

Donald Kwan said...

沖身的是暖水。

運動員由暖水的跳水池上水面後, 等待下一輪出賽之間, 場館的空調氣温足以令運動員著涼感冒。

每跳之間, 沖暖水或浸暖水可用來保持著身體的體温。

Anonymous said...

據我了解,沖身的原因正是donald kwan所說的那樣。

至於第2問...唔明你想問乜喎...

Anonymous said...

第二條問題...真係唔知你問乜...?

maymay said...

第二條問題我都R頭!你問乜野標準?
舉拳同揮手嘅分別?

naruto said...

black lab /邪留丸~:
第二條問題係:女嘅留毛,男嘅無毛嘅標準

donald kwan:
好尊業,佩服

supageti:
我信DK個答案多D

Anonymous said...

唔該你呀...
naruto大叔....
我只會覺得係
佢哋嘅個人喜好嚟啫...

Ogake said...

哇哈哈~ 齋睇真係唔知你問咩~
睇埋回應就覺得好好笑~

supageti said...

唔係想坳頸,但咁樣沖一沖真係可以幫身體保暖咩?

Anonymous said...

原來我好了解大叔, 一睇就知佢第二條問題想講乜, 真大吉利是!

爛 铜 said...

2男 + 1女 等如例証 , 我們需要更多例子,請 !

naruto said...

邪留丸~ :
我無見到第二個女子運動員有咁嘅表演,所以真係“個人喜好“

ogake:
電視睇濃密好多架,張相唔夠resolution差好遠,左邊嗰個男嘅電視睇真係去毛存“青“架,我即刻叫阿媽睇呀

supageti:
我都有咁諗,係未沖到下輪自己跳呢?咪好耐?

朱朋:
即係話你同grade或以上啦

broken_black:
女嘅比較少著背心,至少跳水嘅無囉,唔係就精彩啦

卡臣 said...

不如跳水上岸
打個邊爐保溫先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...