Wednesday, August 20, 2008

辛苦過後食乜都好味

上星期做到氣咳,day day返工早到開門係我,放工拉閘又係我,日日過十二個鐘,其中一日仲虛到著住褸都打冷震,終於走出花園哂咗三個字太陽。。。唉!仲以為公司請我返嚟做花瓶㖭。

禮拜六都做到七點幾,仲要去銅纙灣攞料,走去食返碗車仔麵,真係好味到呢!豬大腸好乾淨,無C架!隔離枱仲坐住2R,幾靚女呀呵!


禮拜日馬鞍山游水哂太陽兼SIR埋滑梯,離心力令人心情開朗ER,跟住去顯徑食牛扒,好滿足

11 意見:

Ogake said...

你之前食開果D豬大腸有C架咩?

supageti said...

世界艱難呀 ~ 兄弟 ~

最緊要係 work hard play hard ~ ^^

maymay said...

俾ogake笑死我!

咁你依家覺得返工好定自由身好呢?

典解會响馬鞍山去顯徑架呢?顯徑都有泳池喎~

casper said...

新記好好食, 不過越黎越貴, 好少堂食多數買返屋企慢慢食!!

黑柴 said...

新記常去,勁辣,食到標汗!不過其實幾貴,而且坐得好迫,要滾水淥腳!

Leo said...

2R? TRUE? :O

naruto said...

OGAKE:
星爺喺食神入面食莫文蔚位啦楂麵,D大腸有C架!

題外話,每次見到李雲廸彈琴嗰個HIGH樣,都會諗起食神嘅莫文蔚

supageti:
我work嘅時候又play,play嘅時候又work,no problem

maymay:
ogake本身就係一個笑話。。。
各有各啦,而家挑戰性大D,講求合作多D
關於泳池。。。兩邊都有friend ma

casper:
係貴,間中食OK la,你住銅鑼灣架?

黑柴:
點止標汗,標埋X㖭呀

Leo:
係呀,隔離個男人可能係安志杰,唔係好認得

largeheadboy said...

就算冇c我都唔係好接受到大腸
好多肥膏啊!

casper said...

profile咪寫咗家住銅鑼灣囉...

naruto said...

largeheadboy:
呢檔唔肥架

casper:
無check你profile ma

卡臣 said...

新記我都有幫趁
個辣醬頂瓜瓜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...