Friday, August 1, 2008

玻璃樽的愛

每次去旅遊/公幹見到靚玻璃樽都會買個返嚟當回憶嘅藥引
第一次去多倫多買嘅,甩哂色啦,而家喺citysuper買到嘅以經唔係絲印上去,無咁靚


大阪嘅水樽


東京嘅果汁汽水樽


諏訪啤酒


立山牛奶樽


LA公幹買,抬餐死,返嚟香港有得賣


維也納出差,最鍾意呢個trip,如無記錯,係apple cider


你地有無儲回憶架?

10 意見:

Ogake said...

儲CD~

supageti said...

回憶唔駛儲嫁 ~

Anonymous said...

我d回憶都每日隨廁所水沖走...

maymay said...

梗係有啦,儲晒响個腦度囉~

naruto said...

ogake:
爛碟係你嘅回憶

supageti:
咩都儲吓啦

朱朋:
好浪漫呀

maymay:
搵個樽入起佢安全D

Anonymous said...

仲有冇其他樽呢?
naruto叔叔...
你應該唔止咁多樽囉~

naruto said...

邪留丸~:
真醒,我乜都分幾集架啦!呃稿費呀

largeheadboy said...

我成日驚會打爛
所以冇諗過帶玻璃樽返嚟

我啲回憶依家放晒喺電腦度

naruto said...

largeheadboy:
搵件厚衫包住佢再入膠袋跟住入喼,爛咗都唔會散出嚟

卡臣 said...

我儲電影飛尾

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...