Monday, August 4, 2008

火影發火


仲有幾日就奧運,四年前一開始奧運,我D心愛電視節目。。。星期六,日D卡通呀,勁歌金曲呀,就比人CUT到影都無。
今年奧運未開始已受影響,噚日嘅火影半夜12:45做到2:05,播足三集,一係唔播,有時一集有時三集,真可憐。
下集仲要八月三十一號至做,好唔尊重呀!
成個月無電視睇,可以專心工作lu

9 意見:

supageti said...

點都有一兩個項目你鍾意睇啩?

naruto said...

失手嗰D囉!

Ogake said...

我呢個月先至忙呀~要check晒各電視台既timetable去睇比賽~

Anonymous said...

我都好唔鍾意電視台呢節目編排...
所以已經放棄咗好耐...
唔睇佢夜晚啲卡通lu~

Anonymous said...

我好鍾意睇奧運 ~~

Anonymous said...

我好鍾意睇奧雲

naruto said...

supageti :
醒起,要捧舊同事個表妹葉佩延場

OGAKE:
咁忙,約你食飯都唔得閒啦

邪留丸~:
又唔見將D警訊,城市論壇調去半夜做

欣宜:
我鍾意osim多D

朱朋:
你就用Olay啦

Anonymous said...

響日本, Naruto耐唔耐都會一次播兩集架. 美其名TV special.

casper said...

一個奧運, 一個世界盃都攪到經期亂晒, 電視節目表亂晒...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...