Sunday, August 17, 2008

八月新玩具

上月出糧送比自己嘅禮物己經諗到,呢兩日會去買...
先買住D玩具頂吓癮先
平價鐵皮,$3﹣4,抵


懷舊公雞扭蛋機,扭到樽殺蟲水,$5


呢牌通街都有得賣,扭計蛇,$8


用少少錢就多多開心,化算

7 意見:

largeheadboy said...

咦,我唔覺眼扭計蛇喎
都是在灣仔買的嗎?

Anonymous said...

我包七星茶呢...?
naruto叔叔...
啲玩具好似好好玩咁喎~
不如...

naruto said...

largeheadboy:
各街市或屋邨玩具店都有售,我購自深水埗

邪留丸~ :
開奶茶啱唔啱?

naruto said...

largeheadboy:
各街市或屋邨玩具店都有售,我購自深水埗

邪留丸~ :
開奶茶啱唔啱?

Owl in the box said...

請問大叔你仲記唔記得深水埗邊度呀?我想買鐵皮玩具呀,成條福榮街都無得賣:(

l.minor said...

我多事答下,灣仔太源街玩具店好似有d,不過好似比較大嘅

Owl In the box said...

Thx , I . Mirror :)
多謝你地嘅回復呀,我會盡快去睇睇架喇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...