Tuesday, August 26, 2008

成績單

心情唔靚,講幾句心底話。。。

返咗工一個月,做得咁辛苦都係為咗呢個星期嘅成績單,結果成績反而大退,感覺好攰,令我DOWN足兩日,最慘係唔知原因,直到噚晚臨瞓心情開始無咁差,諗返D解決方案,為下一場仗作好準備。。。

今朝分別由老闆,各同事,舊同事口中得知原來各競爭對手今次成績都差,知道有其他原因令至生意滑落,雖然無借口 ,但總算明點解;需然今次成績唔理想,但原來好多同事都認同我嘅工作,總算無輸哂!

而家心情靚返,睇到呢個廣告,笑咗出嚟。。。如果奇華外型配聖安娜嘅餡,實賣滿堂紅啦!

17 意見:

男人老狗 said...

豈能盡如人意,但求無愧於心!

盡了力,辜勿論結果如何,總會有得著。下次努力吧!

可能"家好月圓"有你要嗰款!

Ogake said...

你掂既~ 預祝你中秋節快樂~

Anonymous said...

努力唔一定有好結果, 只要問心無愧付出過, 便對自己有交代, 有好多運動員都冇機會出席奧運, 出席的都唔一定有獎牌, 有經歷才會使人成長, 信自己啦!

F4 said...

廣告是team work.
你唔好將一切野攬上身喎.
你做好本份就可以了.

naruto said...

男人老狗:
寄望下次囉

OGAKE:
祝你人月兩團團

朱朋:
喂!我唔要做無牌嗰個

F4:
個特別位係,唔止係廣告,連D賣嘅product都關事;
我無咁蠢,唔會攬哂上身喎。
Thanks,行家

Anonymous said...

一次成敗不足以論英雄
大叔 add oil ~~

Wordy said...

做唔做到野有人記得既,咪當今次拎銀牌,下次再爭過囉

naruto said...

欣宜:
太易成功又唔好玩嘅!
add得多油會排番出嚟架

wordy:
銀牌?咁就係,程菲跳咗落地都仲有銅牌,嘻嘻

casper said...

人生不如意事, 十常八九, 今次唔得咪下次囉! ;)

naruto said...

casper:
係嘅係嘅

maymay said...

識笑即係冇事啦,繼續努力呀~

我响度諗,切開你個腦都可能係流呢d野出黎個喎,都好配奇華架,呵呵~~

Anonymous said...

精神上支持你呀~
加油呀~ :)

黑柴 said...

經濟唔好,樓又唔賣,市道都唔好啦!你睇所有上市公司業績倒退就知啦,ganbatte!

largeheadboy said...

工作梗會有不如意事
況且又不是你一個人的責任
放開心情再嚟過
又或者又揭吓本小新囉~~

阿寶 Francis said...

EEEEEEEEEEEEEEEE~~~
佢個樣.......
我成口食左佢~!!!

naruto said...

maymay:
已經再次開“恒“油
我思想好乾淨,點會

黑柴:
ganbatte咩嚟架?咁寸架咩,
我又嚟。。。moinew

largeheadboy:
係呀,新一期未買

阿寶 Francis:
慢慢細味可能更好味

卡臣 said...

已經是兩年前
兩年容易又中秋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...