Tuesday, August 5, 2008

老家

未搬入天水圍前,就係住呢度,今次搬番嚟住,我間房已經變咗雜物房,所以住喺細佬間舊房。佢搬咗咁耐但係連結婚相都仲掛响度,有無攪錯?


大量figure又擺哂喺度,離譜呀!上/高達,中/聖鬥士星矢,下/火影忍者


天水圍間屋企點算,聽日話你知。。。

9 意見:

Ogake said...

你間房都幾大~
我間好暗淡~

supageti said...

一屋儲物狂,哈哈 ~

高達,我鍾意!^^

Anonymous said...

auntie留住細佬張結婚相緊有原因嘅 ~~

casper said...

咁多figure, 你間屋企好大架? 係唔係床下低仲有好多?!

largeheadboy said...

乜你唔係慣咗同雜物一齊瞓嘅咩?

maymay said...

我間房想擺多d野都冇位呀~ >_<

Anonymous said...

好大

Anonymous said...

大得嚟簡潔~
唔錯喎~

naruto said...

用咗wide angle啫!
你有細佬B陪,點會暗淡

supageti:
咁等我遲D寫埋阿媽儲D乜

欣宜:
祇係細佬唔肯攞

casper:
間屋好大,三十年屋齡
床下底無,但仲有間雜物房

largeheadboy:
唔慣同張結婚相雜物瞓喎

maymay:
擺出廳囉

貓心翅肚:
假架

邪留丸~ :
同個人一樣,大年紀得嚟簡潔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...