Friday, August 29, 2008

床底寶箱之史前硬幣(三)

第二炮。。。五蚊,共13個,最舊只係80年。。。


留意吓女皇頭頂個皇冠,80同87係唔同架!

第一代嘅五蚊係咁嘅,十隻角,呢三個來自76, 78, 79年,我覺得呢個Shape好靚仔啊!你地有無keep番幾個呢?



預告:聽日補假,我要剪頭髮,行街shopping,游水哂太陽,食餐好嘅,最好行埋IKEA,同埋番天水圍執吓開別野.....

9 意見:

supageti said...

搵日貼吓 ~ ^^

Anonymous said...

o係天水圍開別墅???

maymay said...

我老公以前都收收埋埋好多銀仔架,有d仲發左霉添!

乜野叫做執吓開呀?^o^

Leo said...

ohohoh, the pentagons! miss them much!!!

what a tight schedule! mission: next to impossible!?

naruto said...

supageti:
等你

朱朋:
天水圍間屋已改變用途,變為別墅

maymay:
我都有D變咗色
打錯字,執吓間別墅

Leo:
唔夠時間,做唔哂,已經返咗歸

largeheadboy said...

係喎,我冇八角型五蚊添!經典呀經典!

naruto said...

largeheadboy:
咁你有D乜?

largeheadboy said...

女人頭囉
不過冇你咁好心機整理好晒!

卡臣 said...

十角型的五蛟銀
久遺了!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...