Saturday, August 2, 2008

出糧

今日收到糧單
太耐無收過糧單
四年啦
竟然笑咗出嚟
買D嘢送比自己先

18 意見:

Anonymous said...

我提議買洗面膏 哈哈哈~~

Anonymous said...

我都贊成買洗面膏喎!

返咗無耐就出糧,食飯食飯食飯啦。:p

supageti said...

我個個月等出糧等到頸都長 ~~

Anonymous said...

買god啦:p

男人老狗 said...

吖,今期儲嫡護霜吖,可以照顧你敏感的部位~

Ogake said...

好呀好呀~食餐勁既啦!!

naruto said...

欣宜:
洗面膏?真係好多謝呢位讀者嘅意見,我地睇下一封來信

karvitz:
又係洗面膏?
咩嘢無耐呀,十日糧呀。
下位。。。

朱朋 :
唔明你講乜,下位

男人老狗:
嫡你條命

supageti :
條頸長D好,可以扮Fiona Sit

OGAKE:
一齊食囉!帶埋阿B

maymay said...

我尋日都好開心喎,除左出糧,仲收左封大大大利是!

Anonymous said...

恭喜晒~
naruto叔叔~
咁你買咗啲咩嘢俾自己呢?

Anonymous said...

唔明? 咁買飛佛呢?

casper said...

咁不如買野俾我啦! :p

largeheadboy said...

我都感受到你嘅高興啊!^t^

naruto said...

maymay:
可喜可賀,可喜可賀

邪留丸~ :
仲諗緊

朱朋:
係賣唔係買

casper:
你想要咩吖?

largeheadboy:
好實在嘅感覺

Anonymous said...

咁...買玩具俾我玩呀~
naruto叔叔~ ^v^

Anonymous said...

遲咗好多步,俾人恭喜晒添...
記得十幾年前我出第一份糧,買咗一個Rxxbok袋,同埋阿梅隻live CD獎勵自己。

naruto said...

邪留丸~:
買洐生七星茶比你吖

black lab:
有心唔會遲,咁我係唔係應該買本"smiling Theresa"獎勵自己?

Anonymous said...

咁...我要學"欣宜"叔叔~
多謝~ =3=

casper said...

唔好買洗面膏俾我囉!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...