Friday, May 23, 2008

快獸導遊天水圍(七)。。。屏山文物徑(下)

有人話我出鏡少喎!咁出多D啦


繼續屏山遊,上期講到放低幾兩,接住就會嚟到“鄧氏宗祠“同“愈喬二公祠“,三進兩院建築,十六世紀建築;入面個“食蕉“女職員悶到係咁講電話,喺度打工連電話費都蝕埋


喺愈喬二公祠旁有小徑上山,只需十五分鐘,就到“屏山鄧族文物館“,前身係警署,建於1899年,可能係平日,人影到無個,職員直頭開埋門招待,佢話:"入嚟參觀啦,入面有冷氣呀!"聽到有D悲哀!



行完文物館可以食番碗豆腐花,爽呀!再望吓隔離棵樹,直頭係鬼手,食完速走


廣告時間,我係快獸呀!咁又攝一張


行去“洪聖宮“,間間差唔多樣嘅?


最後去埋“覲廷書室“,我覺得全程最靚係佢


屏山遊全程完,下一站濕公


後記:每個景點都有"食蕉"女職員,個個都好熱情,直頭唔捨得你走,可能真係太少遊客,大家得閑入嚟參觀吓啦!

今日相簿










喂!卡威治,都唔算好少花囉喎!

8 意見:

Anonymous said...

睇到你去玩,我又不自禁地拎返上次 D 相出來睇。

花都算 OK 多,但我覺得好人造,好過份堆砌啦。:P

Ogake said...

阿姐見你靚仔先同你講咁多野咋~你有無送簽名相俾人呀?

naruto said...

karvitz:
係呀!同現場環境唔夾,但睇得出比心機種架!

OGAKE:
D阿姐咁無Taste架

光.軍 said...

有諗去“屏山鄧族文物館“睇吓.但怕坐成粒鐘車.睇只係三十分鐘..所以遲遲都無起行呢 :S

naruto said...

光.軍 :
睇唔到三十分鐘㖭呀!睇哂成個文物徑都係個半鐘

Anonymous said...

豆腐花好味道~
下次都去行吓先~

naruto said...

邪留丸~:
行到熱辣辣,食碗好舒服!

卡臣 said...

我有到過(幾層塔)
2008年嘅事囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...