Thursday, May 15, 2008

床底寶箱之古文明之謎(二)

一件勁過一件,今日到公雞碗


大澳朋友嘅阿爺生前喺大澳做大牌檔,所以大屋剩落大堆公雞碗,據朋友嘅爸爸所講,呢堆碗佢細個已經喺度,咁咪有成五六十年歷史?仲大過我呀!佢送我一隻,我當係寶架!

9 意見:

Ogake said...

好似都有D污跡渦~ 你仲有無用架呢個碗~~

光.軍 said...

你要好好珍藏依隻舊款"公雞碗"呀.因為現時見到o既"新公雞碗"隻雞無咁靚同畫功無咁精細。
ps: 好彩我屋企都有一隻"舊版公雞碗"o即 :P

Anonymous said...

唔知naruto叔叔床底
會唔會有大澳咸魚or咸蝦膏呢...?

supageti said...

名副其實儲物狂 ~~

largeheadboy said...

公雞碗印象最深係細個喺街邊食車仔麵。
不如你聯絡下我地個文化博物館喇!^6^

naruto said...

OGAKE:
D污跡一開始已經有,點捨得用

光.軍:
哇!你都有呀?睇下今晚嗰件你有無

邪留丸~ :
我最怕嘅野,見到都走啦,點會收響床底

supageti:
。。。。。。。唔識答㖭!

largeheadboy:
係都佢聯絡我啦!

卡臣 said...

唔知點解
想起文革

naruto said...

卡臣:
完全唔關事喎,叫我點回你呀

naruto said...

卡臣:
完全唔關事喎,叫我點回你呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...