Friday, May 30, 2008

手信

如果話我嘅鄉下係泰國,我家姐嘅鄉下一定係日本,佢今年已經去咗四次旅行,全部去東京,唔厭架咩?

每次都有D手信,除左草餅同茶葉,今次有新嘢!係溫泉粉。。。


用咗就會變貴公子同伯爵,好神奇呀!做伯爵定貴公子先呢?


今次佢無買快獸,但買咗幪面超人身邊嘅嘍囉。。。“ 傑傑(上音)“,又話似我喎!
咦!“ 傑傑(上音)“頂帽armani嚟架喎,似佢都唔錯喎!

5 意見:

Ogake said...

1.屋企無浴缸,得物無所用,唔通噠上身捽?
2.你似佢??呢個扮相我係某D日本電影度見過渦~唔通~~

casper said...

點解你家姐話似你?? 乜你平時都幪面出街?? 定係你家姐睇過幪面嘍囉既真面目??

阿寶 Francis said...

我都想試下個貴公子溫泉粉....到底有幾貴氣呢~~?

naruto said...

OGAKE:
1.無浴缸,內服一樣得
2.係,我咪係禮服矇面俠囉!

casper:
佢乜鬼騎呢野都話似我架啦!

阿寶 Francis:
等我搵日用咗話你知

卡臣 said...

啲嘰嘰嘍囉好正呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...