Wednesday, May 14, 2008

床底寶箱之古文明之謎(一)

我到而家先知原來有個詞係形容我嘅,就係儲物癖;除咗文具,玩具,我仲有幾件幾驚人嘅珍藏,我珍而重之,擺喺櫃,唔係放床底㗎!。。。今日先講一件

綠寶玻璃樽 ﹣ 至少三十年歷史,入面D汚漬洗極洗唔甩,就當係歴史見証啦!


讀設計時,同學有間棚屋同石屋喺大澳,每逢放假會入去通山跑同釣魚;
第一次去見到佢嗰兩間屋,真係比佢嚇咗一跳,又舊又汚糟,似足鬼屋(點知真係有同學見到嘢,哈哈),幫佢抺屋時,無燈,無水,樓梯騎樓仲危危地,發現咗一堆汽水樽,佢比咗兩個我,KEEP到而家;間屋後嚟借咗比梁朝偉同葉玉卿拍過“哥哥的情人“,有無睇過呢?

你地有無儲D舊嘢?Show嚟睇下好喎!

ps:睇下午一時嘅無記新聞,見到四川地震嘅新聞,記者蘇敬恒現場報導疑似嗚咽,拍番嚟嘅影像亦嚇人,睇得心噏,只可以送上祝福,記者都要小心呀!

5 意見:

Ogake said...

勁呀~綠寶樽你都有~~~~~~
我收藏既野好暗淡,加上搬過屋,丟左好多野啦~

我睇見溫總話要加快送食物果幕,個BB一哭,我就想哭啦~

男人老狗 said...

我仲渣,成節關於地震的新聞我係咁喊,撞鬼!

largeheadboy said...

今日第一次坐定定在電視前看地震新聞
也忍唔住哭了~~

綠寶得番紙包裝 lu!

Anonymous said...

仲有冇古物呀...?
naruto叔叔...

naruto said...

OGAKE:
你嘅收藏咪咪係D三線暗淡女歌星CD囉!

男人老狗:
我越嚟越唔會喊,有D鼻水,只係覺得恐佈同難過

largeheadboy:
今日至睇?好忙呀!
得番紙包裝,更覺得佢有收藏價值

邪留丸~ :
仲有我。。。今晚介紹嗰件

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...