Wednesday, May 21, 2008

快獸導遊天水圍(六)。。。屏山文物徑(上)

快獸番嚟啦!今日帶大家遊屏山文物徑


屏山文物徑長約一公里,全程十個景點,非常密集式,出發。。。


起點係。。。聚星樓,位置喺西鐵天水圍旁,一出站就到。聚星樓係香港現存唯一古塔,超過六百年歷史,粵語殘片套瘋人塔就係喺度取景


沿路行五分鐘就到第二點。。。社壇,供奉土地公嘅地方,咁似一頂烏紗嘅


行兩分鐘就到。。。上璋圍,由圍牆可見傳統圍村的風貌,但入面係私人地方,無得參觀,裝兩野好啦


轉個彎又到。。。古井,已經荒廢,有二百年以上歷史,邊個想淘呀?


古井旁有小徑行上。。。楊侯古廟,數百年歷史,供奉侯王,土地同埋金花娘娘。(但前面嗰班係觀音,關公,仲有個印度feel嘅?)


行去下一景點前途經此仿古公厠,入去幫襯吓啦,放低幾兩行得輕鬆D嘛!



聽日繼續

9 意見:

Anonymous said...

你帶隊去屏山文物徑玩,一定好過我上次去。

上璋圍個路牌,上次我去D 快開得好靚,好似花展咁,但今次好次諳淡左小小。

supageti said...

依度邊算天水圍呀?

Ogake said...

行得文物徑,就要買花生糖架渦,你有無買呀?

阿寶 Francis said...

我冇去過, 但好似好多野睇咁喎!!!

largeheadboy said...

早幾年都嚟過呢期啊!之後仲去埋落馬洲個展望台。好遠架~~

Anonymous said...

介紹得唔錯喎~
但快獸呢...?
掛住佢喎...

naruto said...

karvitz:
上璋圍個路牌,我見到已經覺得好靚,下一集補番張相你睇。

supageti:
喺天水圍站隔離,我當佢天水圍啦!

OGAKE:
嗰日係平日,唔見有花生糖喎!

阿寶 Francis:
鍾意睇舊野就多野睇,我其實麻麻

largeheadboy:
落馬洲個展望台好似無私家車去唔到架!係咪?

邪留丸~:
快獸咪喺張第一張相度囉,下集比佢出多D啦!

Anonymous said...

ogake: 除花生糖外,香蕉糕都好好食 (生平食過最好食的),必買。

largeheadboy said...

好似有小巴去到展望台下面。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...