Tuesday, May 27, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第六回



上回又得手,總比數3:2, 興奮呀!今期到我改變策略,將時間推前至91年。。。
有請今日嘅參賽者﹣溫兆倫;當年仲未追討陳梅馨14萬分手費,亦未用菠蘿包搭上便便港姐,形象大好。

碟名叫"我是情痴 隨緣"。。。呢個碟名配溫兆倫今日睇番真係笑話


參賽歌曲。。。“戀愛快車“留意中間句(沒界限),好騎呢!


歌詞:


睇埋ogake出咩爛歌先

留言投票啦!

12 意見:

Ogake said...

呢隻碟我都有呀!!哈哈~你聽得好仔細渦!!
仲有呀,我臨門多左一票呀(上期),yeah!

Anonymous said...

first of all, apologies for inconvenience caused...

本周聽完兩首, 不過唔識投... 呢首整體唔太差, 不過前後六次'沒界限'真係好煩... 等我過幾日再聽多次...

naruto said...

OGAKE:
我事事認真架!聽爛歌都係
知啦!會改番個表

Leo said...

《唔怕你加》唔係咁差啫,食正最近通漲潮,可以攞嚟翻叮添噃。我買過韋小姐隻《跪在大門後》,後來覺得唔好聽賣咗。呢隻唔記得有冇買過。《相逢》之後佢同蔣生仲唱咗隻《萬片希望在明天》,嘩娘爆!唔止唔係食住上,仲累埋身家添呀!

温生呢隻擺返落果陣個時空,都唔算特爛,係娘啫。點投好呢?諗諗先!

Anonymous said...

溫兆倫唱歌黐脷筋架!!
好爆~~哈哈。

阿寶 Francis said...

好難揀呀.....兩首差唔多.....爛~

naruto said...

阿寶 Francis/欣宜/Leo/l@wbs:
聽真D,我首爛D架

陳娃 said...

兩首都勁爛 ..

但係温兆倫既痴脷筋贏一個馬鼻 !

今期投火影一票 !!

Fun said...

韋綺珊ok喎我覺得 :)

發溫真係發瘟,痴脷筋仲痴過陳法蓉,同埋佢唱到懶豪邁先想死~ 咦,首歌係劉諾生作添架喎..

我投呢邊啦好明顯~

naruto said...

Willy:
yeah,第一票,多謝!

fun:
多謝勳少

Anonymous said...

好冇內容, 鄭國江夢遊之作,溫生隻碟名係印漏的野, 應該係"我是情痴?隨缘啦!"
投你啦!

naruto said...

朱朋:
多謝朱生,隨緣樂助

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...