Tuesday, May 20, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第五回

上回派福仔竟慘敗,唉!


今回派爛到出面嘅“我們一家都是人“,阿牛加阿輝合唱,好笑到趴街!


成首都爛,慢慢聽


歌詞:


又睇下ogake出咩爛歌同我鬥

等你地留言投票,留言呢邊或者ogake嗰邊都得!

11 意見:

Anonymous said...

see!即刻少左好多人投啦…

阿寶 Francis said...

我投左你!!太勁啦~!!!!

Anonymous said...

嘩!粗口歌都出埋。

投你啦。

naruto said...

Dragon GIrl:
留吓言大家close D嘛!

阿寶 Francis:
多謝!你好英明呀!

karvitz:
多謝!有粗口咩?

陳娃 said...

我都覺得留言好d .. 大家講下感想先好玩架麻..

今個星期兩首都好得wow.. 我決定投棄權票.. 哈哈.. 下星期請繼續努力

Anonymous said...

呢d會唔會係馬拉民謠特色呀?
阿牛d碟有好幾首歌都係咁既風格。
另外,借火影少少位得唔得?
你對手隻ogake既《蔡慧玲》我都聽埋,又唔係好爛,但我都同意有少少西歌味。
今期兩首歌在我標準都未去到爛,所以我考慮咗兩日,決定都投棄權票。兩位下星期再努力。

Anonymous said...

唔好意思click錯掣,上面位anonymous係我嚟架。

naruto said...

Willy,black lab:
一個話好得,一個話唔爛,差咁遠嘅?
多謝留言呀!下星期投我呀!

Leo said...

論歌詞各有意思,論風格各有特色,論演唱,阿慈幾好噃,你呢首夠難聽,投你!

Anonymous said...

投對家, 我是潮州人... (唔睇歌詞都聽得明八成)

naruto said...

l@wbs:
我都係潮州人,不過唔潮,你咁掹先至投嘅?我聽日先改番個表,多謝你投票,下次投我

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...