Thursday, May 29, 2008

床底寶箱之史前時間錦囊(二)

繼續時間錦囊。。。
搵到張簽名,一面翁靜晶,另一面莊靜而,唔記得幾時攞,根本唔鍾意佢兩個,但竟然走去過埋膠喎!


有兩個襟章,亦唔記得係邊套劇,有無人知?(欣宜你番去問吓Daddy啦)


楊家將貼紙,真係儲埋好多貨,呢度只係四份一


楚留香貼紙,左面嗰款反貼,係比你貼喺架車度,玩法係K-100主持喺條街度見到你架車有貼紙,就會有獎品


仲有TVB電話簿,失咗憶,無印象獲得途徑


仲有幾本相簿,遲D繼續

14 意見:

supageti said...

你原來係 TVB fans ~

Ogake said...

從呢堆收藏品中得知:
你同我係唔同年代的~

逍遙神父 said...

嘩你真係痴線架......

話你痴線唔止係話有咁多呢d野, 最主要係...

你竟然可以將呢d咁野keep得咁好!!! 屋企四千尺包地下室乎?

CH Mak said...

佩服

你真的應該聯絡文化博物館搞個私人珍藏展。
唔係講笑。可能到時啊見暈會請你去飯局。
:)

Anonymous said...

你 ...就係傳說中"港版多奶A夢"?

casper said...

死啦!! 你講既人同戲都唔係我個年代, 我只係識欣宜同秋官...

不如下次你見到欣宜你俾返個襟章啊!! :p

光.軍 said...

你屋企係咪有人o係"TVB"做o架? :S

阿寶 Francis said...

係"多奶綺夢".....maybe..
kidding!
我阿媽話佢同莊靜而好似樣喎....係個姓一樣之外...就.....hahhaa~!

naruto said...

supageti:
係呀!所以我個電視無亞記架!

OGAKE:
我三歲就識去攞簽名啫!

逍遙侯:
我痴嗰樣係總製,屋企有四千尺就好啦!我目標係一千尺

CH Mak:
哇!同Honey食飯?容乜易主持埋勁歌金曲架!

朱朋:
屎就多,你有得放工啦,重出江湖嘅。

casper:
咁要叫聲uncle啦!見到欣宜我會驚到掉走架喎!

光.軍:
有就好啦!細個有諗過去做

阿寶 Francis:
你阿媽叫莊彈弓?:P

Anonymous said...

咁叻~
三歲就識攞簽名同埋過膠?
神童咩~

Anonymous said...

作死你呀...見到我要掉頭走 !!

naruto said...

邪留丸~ :
我真係神童嚟架,細個已經神神地架啦

欣宜:
我怕肥膩野嘛!

卡臣 said...

咁你有無去過歡樂今宵?
我就無嘞

naruto said...

卡臣:
我都無

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...