Saturday, March 1, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎-快獸私相簿

三月頭炮,登快獸淫照,張張都笑淫淫㗎!

原來佢啲相仲多過我,相簿一


相簿二


相簿三


快獸同大家講bye bye la

7 意見:

Ogake said...

睇睇下~~有幾分得得B既影子~~"渥奧~"

Anonymous said...

果然影得唔錯~
"快獸"
你好靚呀~>v<

supageti said...

做咩唔埋埋個尾呀?

Anonymous said...

但快獸全程都係得一個樣,好無表情,走木獨小生路線?

Wordy said...

物似主人型,快獸既笑容有 d 似你(定係你似快獸呢 ~~ 逃)

largeheadboy said...

可以一次過睇晒千三張淫照就好 lu!

naruto said...

ogake:
我覺得佢抄得得B~~"渥奧~"

邪留丸:
佢都叫靚?

supageti:
埋尾?一定...
快獸講bye bye咋!唔係我呀!

karvitz:
係家D觀眾真係多要求,仲要多表情,我諗諗計

Wordy:
我真係笑得有D似"逃"嘅男主角架

largeheadboy said...
百三張都無,怕且要等幾年

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...