Saturday, March 8, 2008

與快獸漫遊巴黎厠所

去台灣,行哂成條街都無垃圾筒,而巴黎,行足半日都無個厠所;
旅遊書早有提示盡量喺商場/餐廳有得去就好去,當然照做,但總有失手時候;到埗第二日,急呀急呀急,去到某個火車站,見到個收費嘅公厠,門口有幾個女人收錢,無遮無掩,真係自由奔放;比咗錢先可以入內解決,“大小“同價,但係大唔出,蝕哂呀!


行咁多日只見過幾次這種投幣公厠,但係個樣好似好污糟,有"獲“勞咁,個地下仲濕lup lup,當然無幫襯


旅程第四日,骨頭博物館個厠所維修暫停,出面個公園好似維園咁大,睇哂個公園指示竟然只得呢個厠所。。。男女共用兼得一個,唔係呀,條隊長過入博物館,有D懷疑會唔會滿瀉


唔怪得巴黎人食咁多法飽,原來急尿時食舊法包"索"番啲水用!

9 意見:

Anonymous said...

聽聞那種街上的公廁係有時間限制, 時間一到即使你未「搞掂」, 度門都會自動打開 ! 所以我都唔敢用。

Wordy said...

呢篇可能係版主寫 blog 咁耐寫得最 high 既一篇 :p

naruto said...

galaxy:
早知擔定櫈仔等睇嘢啦!

wordy:
我有無咁naive呀!

Ogake said...

我個人對廁呢家野ok的,意思係,就算個廁好污糟,我一樣可以去得好開心~

naruto said...

ogake:
好污糟點去呀?大佬

Wordy said...

去得好開心 = 噁心

largeheadboy said...

街上按掣開門的廁所一定唔敢用,怕佢無端端開門之外又怕畀佢鎖住。^r^

naruto said...

Wordy:
我都覺得噁心,睇到要飲靜心;一代新人勝舊人啦!

largeheadboy:
會鎖埋咁激,點敢去。

卡臣 said...

法國廁文化原來咁架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...