Friday, February 29, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎-有骨氣的第七day

第一站往flea market,在途中見到呢間標榜1900年嘅百年老店排哂隊,即排埋一份;嚟法國梗係試法包,因法包最考功夫,外面要脆,入面要鬆,焗時仲要灑水,令外皮更脆;日本麵包店嘅焗爐都裝有自動灑水系統,所以喺香港食法包我都會幫趁日本麵包舖。
講返個包,perfect,小麥味重,外皮脆,入面軟,我成條食哂。


去行Marche Parisien de la Creation(Flea Market),主要係年輕藝術家星期日賣畫嘅地方,個market好細兼無咩特別,十分鐘行完。


比預期中快行完,問朋友跟住去邊,佢話買麵包,吓?
又排過,見到啱啱出爐嘅有料法包,我揀咗沙樂美,朋友要朱古力,哇!好食到識飛呀!但係飽到行唔郁


喂!呢位女仕,好食啫,唔駛買咁多呀?唔驚肥架;但事實係法國人普遍都好fit,唔多見有肥人


跟住去Marche aux puces Porte de Vanves,都係跳蚤市場,主力賣舊嘢!,又係無嘢睇,混咗兩次吉,唔再行flea market.


漫無目的,搭地鐵時見到呢個站風景幾靚,即落車博吓;出嚟見到個公園同博物館(Museum national D'histoire naturelle),入口已見超多骨頭標本,決定買飛入場;我後面係鯨魚類


從未見過咁多標本,幾壯觀,由小鳥青蛙到鯨魚大象都齊,兩旁仲有大量器官,有D恐怖,唔放上嚟


場館分兩層,地面放現代生物,二樓放史前生物


極狀觀,所以首次拍片留念,我極力推介呢個旅遊書都無介紹嘅景點


館隔離個公園有幾棵盛放梅花,靚爆


仲有棵1734年種嘅超巨型大樹,快獸有嘢講:


今日食pizza配雲吞,樽辣椒橄欖油好辣但好正


食完飯去bois vincennes(文生森林),主要分為公園/動物園/森林,唔夠時間,只可行公園,超多人,有馬比細路騎,又有划艇,個公園大到蕩失路


嚟巴黎第一個景點係佢,最後都係佢


返酒店執行李,聽朝早車番倫敦,消夜同聽朝早餐都係佢


瞓覺lu

6 意見:

Wordy said...

朱古力法包?!係咪成個都甜架?

個 pizza 樣就幾靚,味道呢?

突然覺得快獸幾可愛,佢係咪應該放係二樓架呢?

supageti said...

餐餐食埋 d 咁既野,歐洲都係唔啱我。

naruto said...

Wordy:
包咸料甜,係好濃味嘅朱古力
今天個pizza掂過look䉀,個雲吞係今個行程三甲
快獸未死,唔駛放展館

supageti:
好多海鮮嘅,我無嗌啫。唔好比我嚇親你
有D hotel有厨房,你可以自己整

supageti said...

唔係化!!!去旅行仲要自己煮飯食?No way ~~~

卡臣 said...

個博物館好吸引我呀

naruto said...

卡臣:
真得,有機會去睇下啦,書都無介紹呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...