Monday, March 17, 2008

一個人行山

星期五晚去咗大圍借宿,第二朝早起無嘢做,落街食早餐.
喺附近行個圈見到條小徑有個電塔,走埋去影相

好少見市區有電塔,仲要冇嘢攔住,影番張大圍電塔下gugu


越行風景越靚,問行山阿伯條路去邊,行山阿婆搶答:"可以上望夫石架“;有D猶疑,因為無帶水,仲tart拖添



我好勝,直上。沿路好多馬騮,所以見途人都有枝捌仗做武器,佢地真係好惡,識得凶人架


終於上到頂,好口乾,隻腳損埋



今日相簿

打開信箱


枯葉


樹根


種子


樹頂


野花


棘杜鵑


紅棉


森林


馬騮三級寫真



ps:睇blog人數自11月自今突破10000,千個謝;到20000駛唔駛著泳衭慶祝?

13 意見:

Anonymous said...

可否指點電塔位置?(小弟星期六都有去沙田,跟住見到有299就上車,結果去了大網仔...)
ps: 係咪似巴西先生先?等我 forward 俾多 d friends...

Anonymous said...

re: l@wbs
299好似去西貢...

re: 火影
係咪T-back泳褲先?
普通泳褲都照殺...

Wordy said...

你真係好勝,着成咁行山?!

版主,你慶祝之前通知聲,等我走先 :p

Anonymous said...

你著泳褲, 我著三點色, 正呀!

喂行山小心d, 依家天氣唔穩定, 要帶夠裝備, 至少你都帶支防狼噴霧...嘩哈哈!!

naruto said...

l@wbs:
電塔在大圍顯徑巴士總站對面嘅徑口路旁邊一條小徑路口,喺巴士總站都見到個塔。
(咁都揾唔到就mail我,我好多時喺嗰頭)

諗咗好耐先諗到巴西先生同我篇blog有咩關係。。。我似巴西燒烤多D

black lab:
Tea Bag做嘅泳褲得唔得?

wordy:
性格天生,膽大個沙煲

欣宜:
欣宜著三點色?咪"side"布啦
防狼就唔駛,防猴一定要

Ogake said...

行山前你有無問屋企人借個手提電話呀???

naruto said...

ogake:
同你鬥廢。。。問屋企人借咗電蚊香,但係山頭揾唔到插頭

largeheadboy said...

着拖鞋行山?
啲相好靚啊!^o^

supageti said...

Um ... 你唔單止好勝,仲好傻,好天真,哈哈!

(講真依輯相又真係影得幾好 ~)

naruto said...

largeheadboy:
着拖鞋原來行到山架
我鍾意電塔嗰張,其他一般;多謝呀
supageti:
如果你覺得我天真,你就真係好傻喇
咁多人讚我D相,下次出番D舊作,多謝呀

CH Mak said...

行山都係小心點好。
照計要到20,000很快就到。你曬定燈吧。

naruto said...

CH Mak:
多謝關心,會架啦!
你曬定燈吧。。。。>咪玩啦!

卡臣 said...

20,000?
你都二十二萬幾啦
裸跑啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...