Monday, March 31, 2008

床底寶箱之史前文具(五)

好耐無講床史啦,今日講貼紙

呢類貼紙,而家絕咗跡,佢地唔係貼,係喺貼紙面刮落去,就會貼住喺其他紙上,我諗呢度未必個個玩過。



十幾年前走勻港九新界逐間文具店同紙紮舖至刮到呢幾張






下次講間尺,bye

13 意見:

Wordy said...

呢樣唔係好老餅,我……係人地屋企玩過,不過 d 花通常土土地

Anonymous said...

我細個有玩過, 仲鍾意玩crossover, 例如將A公仔個頭刮落B公仔個身度...哈。
下次講間尺, 有無我讀書時嗰款日本貓間尺, 呢....d貓著住校服企係度扮人嗰隻?

男人老狗 said...

乜...D貼紙咁美少女嘅?

naruto said...

wordy:
呢個我玩嘅時候真係你都未出世

欣宜:
你又玩過,欣宜十九歲咋喎!
我都試過將D人頭刮落D狗/豬個身到,好正架
你嗰款間尺我無,興嗰陣我已超齡

男人老狗:
咁錯“檔“呀!仲喺到沉思緊"I Am Legend"嘅劇情呀?
你個blog停Q咗咁耐,重新開張呀?
入正題。。。呢類貼紙大部份偏向小甜甜Style,我呢個真人版"狄理斯"梗係要入貨啦!其實已經係見貨就掃哂,無得楝架!

Anonymous said...

"狄理斯"係咩嘢嚟架?
點解未聽過嘅...@.@

naruto said...

邪留丸:
小妹妹,狄理斯咪小甜甜兩個男朋友之一囉,另外嗰個安東尼你識唔識?
啦啦啦....我唔係講緊華潤小甜甜同風水師呀吓

Anonymous said...

知喇...
哥哥
-3-(扁咀)

Anonymous said...

you are so old.
I never see them before.
I only see those used for advertising & making banners...

naruto said...

Dragon Girl:
you are so old..........> so hurt

做廣告D刮字而家仲有無得賣呢?

男人老狗 said...

應該係華懋,唔關華潤事o架!

naruto said...

男人老狗:
又比你捉到

TT said...

嘩, d貼紙keep得好整齊呀, nice collection!

naruto said...

費仕騰:
我儲嘢好整齊嘅,呵呵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...