Friday, March 14, 2008

fake magazine cover

ogake send 咗個網頁嚟!幾好玩架,套張相就可以化身雜誌封面主角,仲有十幾本雜誌比你揀;

快獸玩先,比想像真實喎,幾鬼靚仔呀真係!



到自己玩;知唔知呢張相喺邊度影?



Rolling Stone都做埋



GQ封面,正呀!玩到唔停手



邊鬼個細路,咁可愛嘅?林源三呀!




約咗ogake今日寫同一題材,去睇吓佢D咩嘢料先!

14 意見:

Wordy said...

最後果張笑到收唔到聲,果樣 BB 但表情老積。對花襪仔係 modal 架,好正呀!

上面咁多張,快獸最正 :)

naruto said...

我無印象我有花襪喎!
好似係boot嚟架

Ogake said...

喂~你張張都就好晒位,張張都靚過我呀!!

Wordy said...

我都玩過下,選相要就位,個封面都唔可以隨便選,等我睇下有邊幅唔見樣既就登出黎喇,哈哈 ~

Fun said...

哇好笑~ 我又玩先~

naruto said...

ogake:
玩都認真嘅!每張都做咗幾次,攝啱位架!

wordy:
有咩叫唔見得人呀!快D手!

fun:
快D快D!今日即玩兼放上blog啦!我都想笑吓:)

supageti said...

林玄三?似謝檸檬多 d 喎!呵呵 ~~~~

naruto said...

樓上個廣告嚟架!好似都幾好玩喎!遲D再玩

supageti:
似謝檸檬?多謝呀!有賺呀!

largeheadboy said...

哈哈,好過癮喎!natural geography 好正呀!

naruto said...

largeheadboy:
過癮嘅就玩埋一份啦!

黑柴 said...

點解自己配Pet fancy?唔搭調喎,喜歡你的GQ, 有型格!

我都玩埋一份,去看看啦!

naruto said...

黑柴:
已經有六個人玩咗,原來都有D影響力,哈哈!

見你配哂主題嘅玩法,好鬼專業,引到我可能玩多次,見得人嘅話就post出嚟!

黑柴 said...

我本來整多個sport封面,不過唔敢post....

naruto said...

黑柴:
點解?自己嚟架?賣肉?
其實我仲辣,整咗本brides,死未?都唔敢出

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...