Monday, March 31, 2008

號外。。。無米賣

我樓下惠康得番細包米賣,成個架"吉"哂,好壯觀呀!

有買唔到米嘅女士話:搶嚟做咩呀(高八度),下個禮拜可能減價㖭呀。。。見到班C拉企埋討論,八卦嘅我睇得好開心,哈哈


有關新聞
米 價 勢 瘋 狂 加 價

以 泰 國 米 為 主 的 國 際 米 價 , 一 日 內 瘋 狂 急 升 30% 至 每 公 噸 760 美 元 ( 約 5,900 港 元 ) , 有 本 地 米 商 透 露 , 每 公 噸 米 價 將 升 至 近 1,000 美 元 ( 約 7,800 港 元 ) 。

白 米 零 售 價 月 內 料 增 一 兩 成 , 超 市 也 稱 米 價 「 有 壓 力 」 , 不 排 除 將 加 價 。 飲 食 界 預 料 食 肆 的 白 飯 隨 時 每 碗 加 價 1 元 , 粥 粉 飯 都 齊 齊 漲 價 , 市 民 生 活 百 上 加 斤 。

5 意見:

Anonymous said...

咁你買唔買到米呀...?

largeheadboy said...

唔係呀,我今日仲見有米呀!不過真係見人掃貨!

naruto said...

邪留丸:
我都唔係買米,我落去睇人搶米咋嘛!

largeheadboy:
我五點去得返細包,C拉D反應好精彩,睇到唔願走;
聽日去百佳八吓先

Ogake said...

好似就快打到黎咁既???
我屋企好日都唔煮一餐飯,所以唔駛急住買呀~

naruto said...

ogake:
我呢牌都玩多咗煮飯仔,不過仲夠米煮多幾餐,加埋包真係喺泰國買嘅泰國米,夠食兩個月啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...