Tuesday, March 18, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第十回

聽歌最高境界。。。聽爛歌,都嗌ENCORE.


上回慘敗,輸咗都唔知衰喺邊;ogake收藏大量不知名80-90's女歌手CD,(咁嘅興趣都有,覺得自己收藏文具真係好正常),拎女歌手出嚟,死硬,改策略,派隻咁多回合以嚟最新嘅一隻,07年出版。。。滅貧的故事


假音人陳浩峰曲詞編唱,主題本來好有意義,但靠佢帶動滅貧信息,只會聽到嘔血,越聽越貧(血)


歌詞:留意紅字,攞分位;(滅了我吧呢四個字好夠難聽),填詞出現"賣淫"都係第一次見


快D睇埋ogake出咩爛歌,但係要投我票

21 意見:

Anonymous said...

我可唔可以一人投3票呀?
(垂死掙扎中...)

Anonymous said...

佢帶出一個好正面訊息:
"我唱得咁x樣衰都出到cd, 大家比我更有希望"

我投你一票!!!

Anonymous said...

滅了我吧!
I vote for you.....
although ogake's one is very lan too...

Anonymous said...

I am not with internet last week
you should lost la, yours is not as lan as his female singer....

Wordy said...

首歌係難聽,但陳浩峰令我諗起 stage production(produce 得好唔好係另一回事),預左佢會誇張 d。

你對手果首化神奇為腐朽呢

naruto said...

black lab:
唔好死住呀,要嗌encore呀

欣宜:
原來有咁嘅訊息,我都想出碟呀
dragon girl:
hey girl, good taste.....
仲講上星期?喺我傷口灑鹽

wordy:
傷心呀,走咗一票呀

黑柴 said...

頭一句"滅了我吧"嚇到我即刻stop咗!聽埋ogake先投.

黑柴 said...

都係"滅了我吧"驚嚇d,投你一票!

Anonymous said...

殺了我吧!殺了我吧!殺了我吧!殺了我...!
我投...痕!
咁o既碟都買!呢票比你啦!

naruto said...

黑柴:
(滅了我吧)咁早stop,聽埋最後一句(去賣淫)會感覺完滿,謝啦

朱朋:
呢張係買雜誌milk送嘅碟,其餘聽得吓架
ps:我下次唱比你聽,等你頭痕

Anonymous said...

How come you guys buy so much crap CDs ga
I only buy CDs I like=.=
Or you like crap CDs so you buy a lot of them?

If someone send me a crap CD maybe I will keep it...

naruto said...

Dragon Girl:
我諗我同ogake收集習慣有D唔同,我買嘅碟其實有我想聽嘅歌,但碟內有爛歌。
ogake就以收藏三線對下歌手為興趣,叫得三線對下,爛歌當然隨手可得

ogake:
有講錯自己補充

Ogake said...

Dragon Girl:
其實阿Naruto講得都無錯架,我的確係對三線對下(截至八線)既歌手有興趣,但我仲會覺得呢D歌手當中都會有好聽既歌,所以你唔好先諗成隻碟都係爛歌,爛歌只係隨碟送來,我主要想聽既係當中既漏網之魚,而非為左爛歌而買碟架。

Anonymous said...

杜麗沙個妹果首 .. 都叫做係歌...

呢首 ...
滅了我吧 !!

我投naruto 一票 !

(路過唔知可唔可以投票?)

Anonymous said...

How do you define 三線 & 八線???

三線 to 八線 is evenly distributed or only arbitrage value???

I don't know about 70s 80s singers. Can you give me RECENT examples of 三線 & 八線 female & male (& group) singers???

Anonymous said...

Ogake,

I won't buy the CD if it has > 30% 爛歌
漏網之魚 is not enough for me to pay the cost la...

but, your CDs are so old.
you dont have a chance to listen to it before buying at your old days I guess.

naruto said...

肥四個friend:
多謝哂呀!呢道歡迎任何人投票架!揾多D大投我啦!:)

dragon girl:
出得一隻碟即消失樂壇嘅我會當佢八線,只生存兩三年或唱極都唔掂我當佢三四線啦!
其實呢D問題交比ogake會專業D,佢會考呢科攞A架!

linus said...

本周冇專業意見,未聽就知道實投你,寧願佢賣淫多過唱歌,前者我可以唔幫襯,後者我總會唔好彩被迫聽到...

Ogake said...

dragon girl:
係三線定八線,都係自己覺得既遮,你覺得好紅既,我可以覺得唔掂;你覺得係二線既,我可以覺得只係四線,見仁見智,自由發揮。
每人都有佢既喜好,我覺得有興趣就買,我覺得唔合意既就唔買,只咁簡單而矣

naruto said...

linus:
令係唔好彩真係唔好意思,多謝專業一票

Anonymous said...

wa naruto you win hard la this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...