Wednesday, March 19, 2008

wallpaper

每次去旅行都會將開心時刻拼成wallpaper,一開電腦就見到,延長開心感覺

喀比


箱根


大阪


立山


廸廸尼


長洲


倫敦


唔知下張wallpaper會係邊度呢?

19 意見:

黑柴 said...

我很喜歡立山,成個雜誌封面.你用咩software? illustrator? 我有但唔識用.倫敦好特別,可否教我?

largeheadboy said...

你真係好有心機呀!
立山嗰張真係好得!

Anonymous said...

好靚!我鍾意廸廸尼!幾時再去?

supageti said...

喀比?蚊樹尼嫁?

Anonymous said...

長洲都畀你整到咁靚, 不枉你係我暗戀對像。

Fun said...

哇.. “呵令”呀~ 等我根次去熱品都演d令相返黎先~

Ogake said...

我都係喜歡立山呀,你果陣一推出,我已經dl早做wallpaper啦!!

naruto said...

黑柴:
立山嗰張。。。心機嘢嚟架;用photoshop做,illustrator做唔到,雖然已經可以做好多photoshop效果。

倫敦嗰張用freehand+photoshop,好易。

教你當然無問題,e-mail我吧

largeheadboy :
係呀!靠心機揾飯食架

朱朋:
廸廸尼就隨時啦!濕地公園又如何,我諗住要番張半年pass

supageti:
喀比位處泰國,近布吉,環境清幽仲有露天温泉,你試過三十幾度浸温泉未?

欣宜:
咁鬼多人暗戀我,都唔知你係邊個。。。自己講完都想嘔

Fun:
你去熱品邊忽呀?你係創作人嚟架,對你演d相有期望架

OGAKE:
話哂嗰張係進化版,其實巴黎版仲做緊,因攪大咗,收唔到尾,可能要做到2046

Anonymous said...

想問...喀比係邊度嚟架...?
點解唔見快獸嘅...?

naruto said...

邪留丸:
喺樓上答咗啦,答多次﹣﹣﹣﹣﹣﹣>喀比位處泰國,近布吉,環境清幽仲有露天温泉,你試過三十幾度浸温泉未?

naruto said...

邪留丸:
漏咗句:04年未有快獸

Anonymous said...

Wa, so pretty
I also like photography but I am not pro
I just have a lumix auto+mauual digital camera...

but I went to a lot of places these days so I want to make wallpapers like that too

I thought you are a designer...but you are a social worker
I am gogint to Atlanta & Boston very soon

hahahaha

Anonymous said...

yun loi ogake sin hai social worker =.=

then what are you?

naruto said...

Dragon Girl:
我都係用pansonic auto+mauual digital camera...

我係designer,我social又係worker但唔係social worker

玩開心D啦

你唔係撈亂我同ogake呀?

Ogake said...

邊個要搵social worker?

Anonymous said...

如果係30幾度嘅話...
都係去海灘好啲...
(去溫泉)本身熱底肯定會暈...

naruto said...

邪留丸:
我當時完全無諗遇30度浸温泉有咩問題,我唔怕熱架!

卡臣 said...

長洲那張我最喜歡

naruto said...

卡臣:
睇番會勾起好多回憶

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...