Sunday, March 9, 2008

落地生根

"落地生根"係好粗生嘅植物,通常喺舊樓D屋頂/外牆經常都會發現佢地;


幾年前貪得意喺新浦崗執咗幾粒種子番嚟,其中呢棵種到好大,喺窗台生到上頂,今日竟然開花,仲好靚添!

7 意見:

Ogake said...

唔知點解見你呢幾朵花仔,我就諗起花潮....
"落紅不是無情物,化作春泥更護花"

supageti said...

同我地依頭果 d 唔同品種喎,車位墻邊果 paul 唔知左,可能俾阿婆連根拔起左。

supageti said...

http://supageti.blogspot.com/2007/02/blog-post_07.html

http://supageti.blogspot.com/2007/02/blog-post_11.html

naruto said...

supageti:
我隻係最普遍,不過佢個盆因大多種子跌落去,有成幾十棵爭水爭養份,葉變得肥扁...

你個棵我未見過,都係落地生根?

我仲有棵泰國版,見過未?

OGAKE:
海潮就識,財梳學錢呀!咩嚟架?
"落街不能無著袜,踏著春泥會跣瓜"

Wordy said...

Ogake,版主係我地長輩,《花潮》係佢下下個中學會考課程的國文科篇章。

版主,原來你落街著襪唔著鞋,有趣!

Anonymous said...

好一朵迎春花呀~~ 人人都愛它~~~ (技癢)!!

naruto said...

Wordy:
aiya,我自小家貧,無書讀架,細細個就出嚟賣唱啦!口停口停架!

欣宜:
你一定係識我嘅!係邊個?比D hints嚟

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...