Thursday, June 4, 2009

旅行*快樂回憶

天水圍舊居掛住呢幅相做裝飾,全部係前幾年旅行嘅快樂回憶。。。


左至右,上至下
東京廸士尼/曼谷的士塞車途中/布吉椰樹/箱根湯本駅/盧芝湖天鵝船/箱根彫刻之森x1/箱根彫刻之森x2
東京酒店外/京都﹣廟/京都﹣鴿/京都﹣紅葉/八景島水母/布吉海灘/箱根彫刻之森x3
Karbi酒店門外/大阪/箱根彫刻之森x4/京都﹣禁煙/箱根彫刻之森x5/布吉沙灘椅/箱根彫刻之森x6

搬新屋,呢張相都會轉,改做一張大相過掛喺sofa後,又或者保留呢張但哂D新相代替佢掛喺走廊!
相就離唔開過去兩年旅行嘅相;
呢兩年去過立山/倫敦/巴黎/曼谷/高雄/墾丁/東京/長野,好多相,哂邊張好呢?

12 意見:

Ogake said...
This comment has been removed by the author.
Ogake said...

最下仲有小丸子個爺爺呀!!

欣宜 said...

建議曬大呢張 click 對住張飯檯

華龍師 said...

乜咁橋,那廿一張相都係打直影ge!

是偏好,習慣;還是選擇呢?

maymay said...

個一格格相框係咪自己整架?
我都想整番個呀~~

naruto said...

Ogake:
第一個Comment deleted實係你啦!

除左爺爺,有小丸子㖭

欣宜:
擺實物好D

華龍師:
我慣左先影打直,所以有七成相都係打直

maymay:
我搵相架佬𠝹架,自己𠝹好易失手

largeheadboy said...

我係你 post 倫敦巴黎的遊記時開始造訪這裏~

maymay said...

請問邊樹有得整呢?

naruto said...

largeheadboy:
多謝比面:)

maymay:
十年前啦!喺中環一間買畫架又畫嘅囉!

其實賣畫架都識做架,好過自己𠝹

卡臣 said...

我都想去咁多地方
羨慕中...

卡臣 said...

我都想去咁多地方
羨慕中...

naruto said...

卡臣:
有時間咪行番轉囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...