Friday, June 12, 2009

人寫我又寫 ﹣ 我的體育生涯

artman寫佢嘅體育生涯,呢牌無創意嘅我照跟,由小學寫起

放小息一窩蜂走落操場霸場/枱,我就霸臘波機;
真係拿手架,最叻用龍門開波直接入球,水準應該可以參加東亞運動會


逢暑假會跟做水球教練嘅表舅夫學游水,好快就學哂動作又游大人池,但點都學唔識換氣,但吸一口氣夠游半個塘,激死表舅夫,同我阿媽投訴足咁多年。直至到讀設計同同學游水,覺得瘀諗番表舅夫教嘅方法,即時攪掂

中一入左射箭班,算係當時最有成績嘅運動,開頭學都係因為佢型;最後讀書成績退步,被迫停學

從此除左體育堂再無掂運動

讀設計時代,開始玩保齡,智富,美孚,太古城,南華會都係常去嘅聖地,約十多年前成日冒認朋友代佢打南華會嘅比賽,因為係四個入面最渣嘅一個,但係分數最平均,但都要迫打到160-180,因唔想比其他隊踢出局,真係要四人平均180以上(但我嗰陣仲係用house ball)

直至到長註廣州工作,先買私家波打發時間

十幾年前,公司文化係網球,個個禮拜打,打到終於搵教練,我一開始已被安排打雙打,同女同事拍檔打足兩年;
缺點係唔識打單打,早幾年同佢拍檔打咗一場,默契依然!

打網球嘅腳漸漸走哂去打golf,而我亦去左廣州工作,又學人打,打左一輪driving range,落場真係不知所謂,放棄

近兩年轉打羽毛球,進步甚慢(關年紀事),但keep住郁吓都係好事

11 意見:

supageti said...

最後既球類運動係壁球同羽毛球,相信超過十年前既事。

朱朋 said...

大叔要求都幾高!你打羽毛球已經進步好多, 一上網都好煞食!

naruto said...

supageti:
你快D運動呀!人都健康D

朱朋:
最近無進步,自己知

maymay said...

keep住做運動,人都老得慢d~^^

naruto said...

maymay:
捉亞意粉去做運動啦

supageti said...

我老得好快咩?哈哈 ~~~

naruto said...

supageti:
識你呢一年無老過

阿寶 Francis said...

你average 碌齡180 ....搞錯呀......咁勁既......點同你打呀....讓20分啦~!!!!
:p

naruto said...

160-180,仲要係以前呀

卡臣 said...

我跟所有球類絕緣

naruto said...

卡臣:
做gym唔係有個健康球咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...