Thursday, June 11, 2009

索女你去邊啫

多謝友人Rsend咗呢封令人開心一日嘅e-mail,有好野梗要同大家share la

*索女你去邊呀?
*我去選港姐(設計對白)



好期待今年港姐呀!

10 意見:

tri said...

都幾可愛呀,個女仔.

Sun Sun said...

我都明你搬屋有好多嘢做, 但咁樣呃卜法真係有啲過份. 但若果你咁樣著影番輯相放出嚟, 咁又唔同喎, 不如你考慮下喇.

maymay said...

肯定係失心瘋啦!

Ogake said...

你下次影港男啦, 仲多騎呢人呀~~~

Sun Sun said...

Ogake: 好提議, 不過唔係去影, 係去選, 橫豎Theresa呢期得閒.

naruto said...

brian:
直頭可愛教主啦!

Sun Sun:
喂!呢篇好認真架,噚日嗰篇先係呃卜

maymay:
未必,惹人注意啫

Ogake:
咁下次同你影

朱朋 said...

我幻想到如果你喺現場笑到標眼水個樣!R 真係你知心友!

naruto said...

朱朋:
香港好難見到咁嘅貨色,我想攞簽名

Leo said...

唉,積下陰德喇喂!

naruto said...

Leo:
喂!我真心欣賞架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...