Monday, June 8, 2009

輪到我啦。。。大戶屋

之前見咁多人推介,星期六晚銅鑼灣睇完燈,決定食佢一野。。。

點左薯仔沙律/漢堡扒/炸雞飯+喬麥麵

薯仔沙律。。。滿分,薯仔混左蘿蔔絲增加口感,點睛地方係加左好細條嘅生洋蔥,再加埋黑醋沙律汁,正

漢堡扒。。。好得,凍蘿蔔蓉配多肉汁嘅扒,減咗肥膩,但用凍嘅蘿蔔蓉令塊扒變凍速度加快,要扣D分啦!配菜全部好味到震

炸雞飯。。。雞好味但,略肥膩大量幼絲椰菜又係減炸物嘅油膩,椰菜超新鮮又帶甜,連飯都好食過人

喬麥麵。。。麵質唔錯,但個湯汁用左柴魚,唔啱我胃口



我會再嚟架!

某人話佢幫趁時有大聲港女,今次都有喎!唔通佢地無走過?

另外,請睇箭咀呢家人。。。


話說我搭lift時,去到二樓魚一丁,有人出lift,關門時,呢個女人喺魚一丁閃出嚟好似想入,我同佢議上架喎;
同門關緊,見佢好cool咁行入嚟,幫佢㩒返開架lift啦,原來一家三口,但佢無講唔該甚至乎唔講野亦無任何表示,我以為係遊客唔識聽啦!
到大戶屋啦,我地出佢又出,跟住坐左喺附近,佢開speaker講電話,仲係問D銀行野,係講廣東話架;

原來只係上幾代嘅港女,佢老公成餐飯都無出過聲,呢家咩野人嚟架?

16 意見:

Fun said...

i just went there for lunch today too.. i'd the soba and deep fried chicken rice set too!

black lab said...

東京呢度大戶屋6月1日出咗新menu呀,香港有冇呀?

supageti said...

你同我口味都幾接近喎 ~~~

以前我都好 helpful,雖然話幫人唔係話要人地感激,但係無家教既人實在太多,為免自己一肚氣,依家取態係就算見到有人(除左老弱傷殘)都唔會郁手(唔 kum CLOSE 都算好好啦,哈哈 ~~),佢入到入唔到係佢自己既事,如果佢叫「唔該等埋」既話我先會幫。

黑柴 said...

咁冇禮貌...點做人阿媽?點教個女?結果咪個女遲d去打劫的士同係學校索k囉!

naruto said...

Fun:
其實如果一個人食呢個炸雞餐組合有D怪,有飯又有soba,但share食又幾好。。。

ps:你咁近,幾時食都得啦

black lab:
吓,第一次去,對我嚟講實係new menu喎

supageti:
係咩?我無嗌魚喎!

我而家都仲叫helpful嘅,但睇樣囉!
呢件睇唔切,蝕哂

家教?十零歲就話佢無家教啫,呢件仲老過我,咪玩啦!

黑柴:
打刧阿媽呢個ending劇力迫人D

rempei said...

莫講話搭lift經常預到同樣事情發生,平時行經如商業大廈門口要推門時,相反方向的女士永遠突然加速快過你出玻璃門,你立時變成酒店bell boy~~~

naruto said...

rempei:
我喺天水圍成日做bell boy:(

largeheadboy said...

我都最怕呢類人
有需要同大家分享佢嘅一切嗎?

naruto said...

largeheadboy:
佢可能唔知,其實佢D咀臉真係好肉酸,呢D咪係相由心生囉

maymay said...

教仔女响地鐵車廂霸位坐,呢d咪就係香港人嘅家教囉!

maymay said...

薪火相傳呀~~

naruto said...

maymay:
我知我知,政府廣告宣傳都有講:有樣學樣,一家人嘛

black lab said...

re Naruto:
"吓,第一次去,對我嚟講實係new menu喎"
咁呢度個menu真係寫明係 "6月1日新登場" 架嘛。
(呢度貼唔到相,我send俾你ok?)

naruto said...

black lab:
(呢度貼唔到相,我send俾你ok?)

。。。當然得,快快

卡臣 said...


阿媽無禮貌
身教仔女都無禮貌

naruto said...

卡臣:
有港女咪有港童囉~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...