Monday, June 15, 2009

星空奇遇雲露娜


"星空奇遇記"算係今年最好睇嘅一套,特技正,武器同曲線轉移都同以前一樣,有D low tech....

冼樸造型超正,我都想剪個冼樸頭;

睇戲時突然諗返起一段遺忘的記憶,我細個喺阿婆屋企睇電視版"星空奇遇記",我以為冼樸係叫"史樸",笑得好開心,算唔算係三歲定八十呢?
另外,好驚喜係見到winona ryder,已經做冼樸阿媽;同行朋友唔信係佢,比D証據大家

10 意見:

black lab said...

星空奇遇露雲娜咪仲好睇?

supageti said...

「有D low tech」… 即係好定唔好呀﹖

naruto said...

black lab:
以為你想寫(星空奇遇露雲娜咪咪仲好睇?)

supageti:
讚嚟架!佢用番以前D鐳射槍,仲有太空船宇宙飛行嘅鏡頭都跟足以前

black lab said...

無論露雲娜定係雲露娜嘅咪咪都冇見過喎...

朱咪咪就有見過。

Ogake said...

咦~ 呢齣戲都好多人睇左渦~~

naruto said...

black lab:
見過朱咪咪,哇!

Ogake:
你咪剩係識兩個人睇過

華龍師 said...

One thing about Spock (always) in my mind is his saying - "Humans are not rational... they are rationalizing (animals)".

naruto said...

華龍師:
....
One thing about Naruto (always) in my mind is his saying - "Humans are not National... they are Panasonic".

卡臣 said...

我有睇呀
最勁係搵返原裝冼樸客串

naruto said...

卡臣:
我愛呢套戲,無續集嘅?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...