Saturday, June 6, 2009

報章頭條

今朝起身,諗緊今日報紙會用六四做頭條吖定會用堅叔做頭條。。。

結果,蘋果第一版用六四,第二版爆左阿梁洛施,咁呢單野咁震撼,實賣到紙都仲算無可厚非;

但太陽同東方就真係離Q哂大譜,少女露胸/F2仔索K暈Q左都做頭條,簡直侮辱150000港人,侮辱堅叔呀!



呢舖真係比人話係左報都無野講啦!

10 意見:

supageti said...

我寧願相信佢地要同生果唱反調囉。

Leo said...

寫得好!一啲都唔似你風格!哈哈!

Tat said...

東方、太陽精神分裂,大叔只係多重性格咋!!!

naruto said...

supageti:
唔用六四其實估到,但搵呢2單實在肉酸

Leo:
我呢度風格多元化,唔係剩講關XX,呵呵

Tat:
我只係一個多愁善感嘅浪子啫

Tat said...

我只係一個多愁善感嘅浪子啫
呢句野完全無錯,但唔知點解出自你,就好似星爺電影入面的對白咁。

Leo said...

剩講關XX<---有咁正嘅卜?send條link嚟好噃!哈哈!

Tat said...

剩講關XX<---有咁正嘅卜
多口問句,點解呀???

naruto said...

Leo:
http://edu.ocac.gov.tw/culture/chinese/cul_kungfu/c/413-1.htm

Tat:
咁抬舉呀

卡臣 said...

蘋果港聞頭條
曾經用過:電視劇破收視紀錄啦

naruto said...

卡臣:
如果果日係遊行,六四而佢講收視率,我就鬧佢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...