Tuesday, June 16, 2009

期間限定﹣我的冼樸頭

咁都做得出,死未?


送多隻冼樸手


期間限定,直到套戲落畫。


24 意見:

美少女欣宜 said...

大叔好型啊 ~~~~

supageti said...

係咪用 Photoshop 做嫁?哈哈 ~~

Leo said...

吓?似咩?

邪留丸~ said...

你上身呀...? - -!

naruto said...

美少女欣宜:
咁都講得出

supageti:
我用photoshop幫你做吖!

Leo:
我都覺得唔夠似,但髮型師只肯剪到咁,佢話跟足好椰殼

邪留丸~:
咩都試下啫

黑柴 said...

係囉,咩都要試下既,唔係點知work唔work,想問下點解你有廣告既,有錢收架?

naruto said...

黑柴:
咪又係咩都試下囉,咁耐都無錢喎,試多幾日都無就cut走佢

邪留丸~ said...

好椰殼!?
咁嗎好得意囉~
wakaaaaaaaa~~~~
good呀!
"美少女欣宜"大叔做乜,
你都話"型"架喇~ =P

maymay said...

似燦哥多過似冼樸囉~~

maymay said...

呢期唔駛去韓國做野咩?

Ogake said...

你個髮型好得~
愈來愈後生, 話你細我3年都有人信呀!!

naruto said...

邪留丸~ :
都話唔好用得意呢個詞咯

maymay:
韓國?仲煲緊,仲未知

Ogake:
你都好duck,細過你三年,好大獲喎!

黑柴 said...

"好得意囉~"
係架,係你眼中!

"美少女欣宜"大叔做乜,
你都話"型"架喇~”
又有人drink vinegar lor...

朱朋 said...

係咪套戲落畫會改髮型...唔該快D!

Sun Sun said...

朱朋: 下期係孟漢娜:偶像精華遊 (Hannah Montana:The Movie)喎!

邪留丸~ =P said...

柴九哥哥~
如果你都剪到"好椰殼"咁
我都會係你個blog到"激讚你""好得意"架~
>v<

largeheadboy said...

咁嘅頭自己剪都得喇~

naruto said...

黑柴:
我都想睇你剪個得意頭

朱朋:
唔係吖,越睇越順眼

Sun Sun:
下期梗係化身哈你波突啦

邪留丸~ :
佢就真係得意到語無倫次

largeheadboy:
後要剷左,前面其實有layer架,隨時可以唔齊蔭架,點自己剪呢

Leo said...

不如你試下整對史樸耳吖!

naruto said...

Leo:
點整呀?有得賣咩?

supageti said...

睇完套戲,我覺得唔多似喎 ~~

Leo said...

用較剪剪囉!

卡臣 said...

髮線仲咁低, 你就好啦

naruto said...

卡臣:
重災區唔係前面呀...嗚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...